Doom 3

#1
Utgiver
Activision

Utvikler
id Software

Lyd: Spille med Dolby Digital

Release-dato: 2005-04-08?

18 år.

Kategori: Action / First person shooter

Antall spillere: 1-4

Dette får du.


Kaos og skrekk:
Du står overfor skrekkinngytende motstandere under nedstigningen fra en demonforpestet forskningsstasjon på Mars til selve dypet av Helvete.


Plagsomt realistisk:
Opplev id Softwares revolusjonerende, nye 3D-grafikkmotor i din episke kamp mot ondskapen.


Ta med en venn:
Kjemp deg vei gjennom redselen sammen med en lagkamerat i den eksklusive samarbeidsmodusen for to spillere.


Nettbasert flerspillermodus:
Test nervene i ’deathmatch’ eller lagbasert flerspillermodus via Xbox Live.


Doom 3


Doom 3 Trailers


Noen som skal skaffe seg dette spille??

Det kommer 2 utgaver av Doom 3.


Doom 3

Doom III: Collectors Edition (3)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Har det til PC allerede, så nei.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Har det ikke til PC allerede, så ja. Gleder meg. ^_^

Forhåpentligvis gir dette spillet meg litt valuta for Live-abonnementet mitt.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@31.03.2005, 16.07
Har det til Pc så kjøper det nok ikke, men jeg har hørt at det skal være en co-op del til xbox versjonen. Er det sanning?
199309​
Det stemmer ja. Har Xbox-versjonen, så dette kan jeg bekrefte. Denne kan spilles online, samme med den andre multiplayer delen.
 
#7
Doom3 var tøft. Men ikke woooooow. Grafikken var meget pen med en relativ fin flyt. Men jeg må si at jeg ble litt skuffa over spillet på sett og vis. Veldig primitivt i gameplay. Du trenger ingen for for hjerne i det hele tatt for å spille Doom3. Så hvis noen har en ulovlig importert ape hjemme så kan det spilles Co-op. For det er så straightforward som du får det. Eneste som egentlig har forandret seg er grafikk. Blir bare litt småskuffa i forhold til feks Riddick, Halo serien og ikke minst Halflife 2 til PC.

Men hvis du har runna igjennom alle disse spillene og er drittlei, da er Doom 3 et godt nok alternativ.
 
#8
Jeg tør ikke. Det er svinskummelt.
 
#9
Kan man spille co-op splitscreen? Hvis ikke så er nok ikke dette spillet for meg.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Freezar@02.04.2005, 12.21
Kan man spille co-op splitscreen? Hvis ikke så er nok ikke dette spillet for meg.
200529​
Nå har jeg akkurat vært å dobbeltsjekket, og det går ikke å spille CoOp via splitscreen. Man har to valg, Xbox Live eller System Link.
 
#11
Er faktisk ikke så fornøyd med co-op delen. Mer slowdowns og spillet reagerer litt merkelig til tider responsmessig.

Litt bedre over system link, men live messig kan dette være en plage.
Jeg pleier å starte server siden jeg har 10mbit og håndterer mengden data uten problem. Men til og med når jeg har server så legger jeg merke til disse småirritasjonsmomentene.

Men bevares, det er jo ikke gjennomsyret dårlig heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Intresant å se hvor imponerte Xbox folk generelt er over spillet. Tydelig at PC folk stiller litt høyere krav...
 
#14
Jeg vurderte xbox versjonen for dens co-op del, men om det lagger så blir det nok smått med det. Det hadde vært bedre grafikk om man fikk se den (i stede for komplett mørke).
 
#15
Kommer an på hvor kresen du er. Hvis du er en iherda pc gamer der frames per second og hertz betyr alt for deg så kan det godt være at du ikke blir 110% fornøyd. Men så har du også folk som ikke mener de ser forskjell på 30 og 60fps, lagg osv.

Testa Doom3 online mer idag, det var ikke mye å rope hipp hurra for. Da tenker jeg på deathmatch delen. Virkelig dårlige greier. Halo2 og Timesplitters FP er da bedre alternativ.
 
#16
Så så, nå må vi ikke klage for mye på Doom. Doom spillene har alltid hatt en mening: *Drepe Zombier og Monstre*

Som forsovet er morsomt en gang iblant. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@03.04.2005, 04.49
Testa Doom3 online mer idag, det var ikke mye å rope hipp hurra for. Da tenker jeg på deathmatch delen. Virkelig dårlige greier. Halo2 og Timesplitters FP er da bedre alternativ.
201096​
Har det noensinne vært tvil? Utviklerne har jo aldri sagt at det blir mer enn fire stykker i kampen om gangen og slikt.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Lodin@03.04.2005, 00.36
Intresant å se hvor imponerte Xbox folk generelt er over spillet. Tydelig at PC folk stiller litt høyere krav...
201047​

Det er sant Lodin, men tenk da. Xboxen er veldig billig i forhold til en gamer pc. Jeg synes at å betale 1000,- for en maskin som klarer Splinter Cell 3 og Doom 3 med akseptabel FPS er et røverkjøp. Dessuten er det veldig lett å ha en xbox. Ikke noe instalering eller andre pc "problemer".

PC er best på grafikk. Ingen tvil om det, men i forhold til pris så ligger xboxen et par hakk foran pcen. Det xbox folk blir imponert over er styrken til xboxen. Xboxen kom jo tross alt for 3 år siden og i pcverden er det gammelt. :)


Dette kommer fra en hardkokt pcgamer.