Doom3 til 299,- på elkjøp

#21
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.08.2004, 22.45
(...)hensikten med dette er å dra kunder inn i butikken for at dem evnt skal kjøpe noe anna.
87519​
No shit. Så dere påstår at man skal få den prisen som "nettbutikken" elkjop.no viser til i den lokale elkjøp butikken?
Det beviser jo at elkjøp opererer med lure-tilbud der de kjøper inn for lite spill og selger dem rimelig til heldige kunder som kommer tidlig.
 
#22
Opprinnelig skrevet av gamemaster@14.08.2004, 18.57
Liker el-kjøp godt jeg. Spillene er som regel ganske billige, i forhold til pick-up der jeg bor.
87441​


Da jeg skulle kjøpe Half Life på elkjøp så var "price tægen" 99kr mens den strekkode sa det vvar 199kr. Men jeg fikk det til 99kr fordi de hadde feilpriset deb
 
#23
Dere snakker om elkjøp som en person. HVa med alle de tusen som jobber i butikkene. Tror dere virkelig at de er så lojal at ingen snakker til NOEN om hvordan de bedriver lokketilbud? De sitter jo der med datamaskinene sine og ser om det kommer inn varer eller ei. Hvis bare et lite tall ansatte hadde fortalt at DOOM III var lokketilbud, så hadde nok det spredt seg som ild i tørt gress.
 
#24
På Spaceworld selger vi doom 3 til 299. Det er ikke bløff.


Anngående det der med forskjellig pris på nettet og i butikken er at det er forskjellige eiere
 
#25
Hmm... jeg og noen kamerater har engang klart å "lure" elkjøp, eller rettere sagt hun som jobba i kassa akkrat da.

Vi så at diverse spill ble solgt til halv pris, vi trodde da at det gjaldt PC-spillene som sto i hyllene også, vi tok hvert vårt spill(alle kjøpte Neverwinter nights) og gikk til kassa og sa at spillet var til halv pris, hun trodde oss og solgte spillet som egentlig kosta oss 250kr til 125kr, og siden jeg var litt lur kjøpte jeg også exp. settet som da kostet meg 50kr, som jeg i det siste har sett til 250kr.
Med andre ord, det jeg egentlig skulle betale 500kr for kostet meg 175kr.
hmmm... ble litt off-toppic kanskje, men men.

Ihvertfall, det er nok ikke uvandlig at elkjøp lurer kundene med sine priser, og ikke alle kundene til elkløp sjekker internett eller har internett tilgang, så dette utnytter jo elkjøp på det sterkeste.
 
#27
Jeg skulle opp å kjøpe spillet på fredag på min lokale Elkjøp(Sarpsborg), der hadde de kanskje 20-30 utgaver igjen midt på dagen. Og de var til 299,-.
Ikke at jeg fikk kjøpt det da, siden man måtte vise legitimasjon, og jeg som bare er 16.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#33
Jeg kan med en gang avkrefte at dette tilbudet er bogus. Jeg og noen kamerater tok turen innom elkjøp fredag den 13. litt utpå ettermiddagen, og der var det en hel kasse med DooM 3 esker priset til 299,-. Flere andre jeg kjenner har også vært innom og sikret seg et eksemplar i ettertid...
 
#34
Jeg har aldri ment at dette har vært noe lureri, men jeg stiller spørsmåltegn ved at de prøver å pakke på meg andre spilltitler enn Doom 3 som jeg var ute etter. Dessuten så var det utsolgt, men det kan selvfølgelig variere fra butikk til butikk hvor stor interessen er for spillet.
 
#35
de hadde 4 eksemplarer igjen på elkjøp stormarked i narvik. eller nå er det vel bare 3 siden jeg plukket opp et... 299,- kr... :tommelopp:
 
#36
Jeg kjøpte mitt eksemplar av Doom 3 på Elkjøp i Lørenskog. Prisen var da 299kr, de hadde ca. 15-20 eksemplarer av spillet da jeg kjøpte det, og det var på release datoen. :tommelopp: :D
 
#37
Jeg kjøpte det på Elkjøp "anywhere" til 299, de hadde fremdeles "any number" eksemplarer igjen. . . . . . . . . . . . . . . . . ... .... . ... .. .. ... .. .... . . ... ... . . ... . . . . ...... .. .. .. ... . . .... . ..... .. .. .. ...... . ... . ....