Doom3

Er Doom3 blitt ferdig? Når kommer det? Blir det så bra som det sies?

Her følger noen bilder av det som påstås å være komplett Doom3 collectors case:

Bilde 1

Jeg har hvertfall gigantiske forventninger til spillet, det er sikkert og visst! :D

D'oh, så først nå at det stod Preview Content på cden.. anyway.. id har sagt at de nærmer seg en release-date nå, jeg antar at det blir når nye geforce-kortet lanseres (kanskje som bundle?).

SHDR

Gullmedlem
Rating Pending burde nesten ha avslørt det hele :)

Jeg vet ikke hvorfor, men hverken HL2 eller D3 virker på meg som et bundle-produkt. De spillene vil selge vanvittig mye uten at produsenten trenger gå inn og lage distribusjonsavtaler med hardware-utviklere som uansett vil påstå at spillet kjører bedre på deres kort, og den som får rettighetene vil anklages for optimalisering, juks, eller noe annet mindre sjarmerende.

Doom III var det snakk om at skulle komme i April ... *sjekker datoen* 3. Mai er det i dag ja. Det betyr at Doom III kommer en gang mellom akkurat nu og ragnarok :)

Både er D3 og HL2 er allerede ett bundle produkt. HL2 Ati XT-kort, og D3 med Nvidia-kort.
Men det morsomme er at når Nvidia offentligegjorde den avtalen med id, så ble doom3 vist frem på ett ATI-kort. :thumbsup:

ATI er jo best da! :tommelopp:

half life kom i løpet av 2003... trodde mange ^_^
men jeg har mer tillitt til doom 3 her. tror nesten det kommer før 2005 ihvertfall

ID har jo nettopp uttalt at de holder på å polere spillet, tune det osv, og at det kommer til sommeren.

E d hær allerede?? ikke langt unna... syns nån skal ta ansvar å stjele sourse kodn åsså har vi automatisk 6 måna til å glæde oss

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg synes du burde ta ansvar og begynne å skrive på norsk.