Doom95 i Doom 3[PC][inneholder også Juksekoder]

Ja, til PC. Jeg så de hadde det på Spidern i Stavanger, det følger også med en film fra Doom 3 (tror jeg, så ikke så nøye på det)...

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Novastrum@10.08.2004, 00.01
Enhver idiot ser at bildet er fake. :)
84983​
Kan du definere hvorfor det er fake. Syns nå det ser akkurat ut som første banen i Doom 1 jeg.
Har fortsatt et lite håp om at den ligger gjemt i spillet.

Trur foresten ikke med at ID regner med å tjene så grusomt store summer penger på re-releasen av D95.

Novastrum

Feminist-elitist
Ok, så tok jeg litt hardt i. Det er en god hoax, men det er nok bare en person som har laget den i den medfølgende map-editoren.

Uanset ganske bra, jeg kjente det i alle fall igjenn! Men det er vel uansett lite vits i å lage Doom 3 95, for jeg kan huske noen sa at Doom 3 var en slags remake av doom 1, og doom 95 er doom 1 sant? Selvom jeg ikke har kjent igjenn noe annet enn heisene fra Doom 95 i doom 3.

Kanskje det er noen som vil lage en Doom 1 mod til Doom 3, dvs en remake av de originale brettene? ^_^

Lodin

Der Waaaah
Joda det finnes folk der ute som driver å pludrer med gjenskaping av de beste mapsene fra Doom 1 og 2. De har desverre veldig lite å vise til foreløpig siden enginen er vond å jobbe med.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@10.08.2004, 03.25
Ja, til PC. Jeg så de hadde det på Spidern i Stavanger, det følger også med en film fra Doom 3 (tror jeg, så ikke så nøye på det)...
85091​
De selger de på Play.com også...
uansett...har ikke fått svar på om doom95 saken funker...men har funnet ut hvor bildet kommer fra.
og nei, det er IKKE fake, men JA, det er laget med mapeditoren....prøver å finne ut hvor du kan skaffe det, men det er det sikkert mange som vet allerede...

Opprinnelig skrevet av Agahnim@12.08.2004, 00.20
Hvis det er laget med map editor så er det jo fake...
86019​
Veeel, i følge id er det jo den editoren de brukte til å lage selve Doom3, så hvorfor skal det være fake bare fordi det er laget med map-editoren? <_<

Lodin

Der Waaaah
Hva faen? D95 er jo bare en modda versjon av vanlig D sånn at det kjører på Win95. Bruker jo samme WAD fila uansett versjon. Regner ihvertfall med at det ikke er noe problem å konvertere gamle WADer til D3 motoren.

På samme sida som de fleste fant Doom 3 den 1. august, ligger det fremdeles ute en Doom Remake, som lar deg til og med spille PlayStation-versjonen av Doom, med oppgradert grafikk og musikk.
Jeg oppnår mellom 70 og 150 fps.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Scarface+12.08.2004, 16.46-->
<!--QuoteBegin-soppe
@12.08.2004, 13.53
Veeel, id laget ikke doom3-95, så da er det fake. <_<
86128​
Er du helt sprengt?
86275​
[/b]
Det ER jo feik, i det henseende at det utgir seg for å være en innebygget versjon av Doom95.

Er det doomsday du snakker om, skoen? Det er grisestilig. Har Doom2, Heretic og Hexen på doomsday også. :D

Novastrum

Feminist-elitist
http://www.doomsdayhq.com/

Verdt en titt. Spill gamle Doom med mus og tastatur. Se helt opp i taket og helt ned i gulvet med rimelig oppdatert grafikkmotor. Vet ikke om man kan laste ned fra hjemmesiden. Uansett finner man det. Ikke store fila.