Dota 2-tråden

Hvis noen andre er esportinteresserte. Game 3 av fem mellom Na^vi og Alliance starter nå. Alliance ble knust etter bare 16 minutter i siste kamp. Helt sinnsykt å se på.
 
Etter en lengre pause så ble det Dota 2 igår. Men heldigvis så fikk jeg øreverk og måtte avslutte :p
Er ikke så fan av random drafts som kameratene mine insisterer på å spille, endte opp med en eller annen som lager flere fullverdige kopier av seg selv. Var altfor stress, er ikke så glad i heroes som har pets eller krever masse dill. Pluss nettet han kunne hive ut var jeg elendig med :(
 


15-2-10 med Sniper.
Artigste kampen jeg har hatt på lenge og jeg spillet alene (pleier vanligvis spille på lag med venner)
Hører med til historien at han som spillet Wraith King var jævlig god til å supporte meg. Kjekt å spille med randoms som ikke er totalt ubrukelige.
 


Skamrått. Hadde nok en sniper runde og det tok rimelig av. Digger den heroen.
24 kills - 1 death. Den deathen der kunne vært unngått, ble biiiiittelitt irritert over at jeg ble for grådig. Men men, good times :D
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
For en jævel... et helvete å spille mot han. :D

EDIT: Hva er Steam-brukernavnet ditt Dirty D? :) I tilfelle du har lyst å spille en dag!
 
Spiller bare Dota om dagen. Har funnet ut at support er den rollen jeg liker best. Hadde en hel dag dedikert til natures prophet, noe som var veldig moro. Føler jeg kan den helten best. Men det er så mange andre snacks også. Hadde en gullrunde med shadow shaman også I dag. Bli med å spele i kveld da gutter og jenter?
 
For en jævel... et helvete å spille mot han. :D

EDIT: Hva er Steam-brukernavnet ditt Dirty D? :) I tilfelle du har lyst å spille en dag!
Digital D. Ble nettopp eid, men sånn blir det når folk disconnecter og resten går rundt som hodeløse høns :penga: Nå blir det barneselskap og noe styr, får se om det blir noe Dota senere eller om jeg fortsetter på mitt Fringe maraton fra igår.
 
Sist redigert:
Lengste kampen til nå, nesten 1t30min! Må være det mest utrolige comebacket jeg har vært med på.
Vi hadde mista top tower pluss rax og mid tower. Vi ble gjennom hele kampen eid av Nyx Assassin som var lvl 25 lenge før alle andre pga sin usynlighet. Vi klarte å karve til oss Gem of True Sight og pga vi manglet towers og rax så ble det mye cash pga creeps. Han ene i mitt party fikk Divine Rapier (mer som Divine Rape men ok) og da var det gjort. Vi klarte å snu dritten.
Det andre laget nektet å tro hva som skjedde. Det var ikke den kampen jeg har hatt mest kills, langt ifra. Men det va definitivt den mest absurde kampen så langt.

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Nyx nyx ahahahehaehaeh... for nyx!

PS:
Det er jævlig morsomt å høre at han ble level max før alle andre pga usynlighet, og ikke bare fordi han myrdet alt og alle fordi ingen gadd å kjøpe sentries
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8638/Vpnet-innbrudd-hos-Dota-2-jente-stoppet-av-spilltitterne

Twitch.tv redder SUNsfan, fyren bak disse "Biggest fails of the week"-videoene, hvis jeg ikke husker feil.

Da Nikki Elise forsvant fra kameraet og ble erstattet med en mann med pistol, reagerte titterne med vantro og panikk, og satte i gang en aksjon for å få tak i noen som kjente de to i virkeligheten, for å få sendt politiet til deres adresse.

– På det punktet bevitnet spillere rundt hele verdenen innbruddet mens de prøvde å kontakte politiet, fortalte politiløytnant Michael Pooley til KVTV.

– Kjæresten min hadde på livestreamen akkurat da, og mens ranerne holdt oss fanget på soverommet, vandret en mann med pistol forbi kameraet hennes.

– Som et resultat av dette, jobbet våre venner rundt jorden panisk på å få tak i politiet, som reddet vårt liv noen få timer senere, skriver Scotten.