Drømmefall

#21
helt enig Drømmefall vil bli bra! Dlengste reisen er var bra, sikkelig bra!

Det finnes også fansider til Drømmefall:

En norsk en, synes de oppdaterer nyhetene veldig ofte, altså veldig bra- www.drommefall.tk

Tljns.tk - helt grei en. Engelsk!

thedivide.org - Sen til å oppdatere nyheter osv, men det finnes mange medlemer. Engelsk
 
#22
Jeg prøver å få tak i det første spillet men det viser seg å være helt umulig. Men jeg var i kontakt med Funcom og det viser seg at dem jobber med en re-utgivelse som kan være lansert innen utgangen av året eller tidlig i 2006.

:D
 
#23
Søk litt omkring på ebay..der finner du garantert en førsteutgave av spillet til en fin penge :tommelopp:


Å ja, jeg gleder meg fremdeles til Drømmefall....
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Det er vel tynt med den norske utgaven på eBay?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Neivel. Den norske versjonen er tross alt den originale, og uten at jeg har prøvd den engelske, så er det vel en del som mener at stemmeskuespillet i den er heller tja...
 
#27
Opprinnelig skrevet av Sulky@27.09.2005, 15.30
Søk litt omkring på ebay..der finner du garantert en førsteutgave av spillet til en fin penge :tommelopp:


Å ja, jeg gleder meg fremdeles til Drømmefall....
264266​
Nah, kjøper heller relanserings versjonen.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Toz@05.09.2005, 19.16
Blant dem er nok ikke April, men tar jeg ikke feil møter man henne i spillet alikevell?
258539​
Du styrer blant annet April jo. Zoe Castillo er den karakteren man styrer mest, men April Ryan og Kian er også blant de tre spillbare karakterene.
 
#29
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@27.09.2005, 16.30
Neivel. Den norske versjonen er tross alt den originale, og uten at jeg har prøvd den engelske, så er det vel en del som mener at stemmeskuespillet i den er heller tja...
264285​
Den engelske suger bigtime i forhold til den norske.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#30
Bra du necromancet emnet bare for å si det. :)
 

Terje

mostly harmless
#32
Vel, for de som har ventet eller av en eller annen grunn fremdeles ikke har spilt det så er altså relanseringsversjonen av Den Lengste Reisen nå tilgjengelig. Den er på DVD og inneholder både norsk og engelsk versjon. Og koster bare hundreogfemti spenn.

Sorry hvis det er gammelt nytt, men ser ikke at det er blitt nevnt tidligere.
 
#34
Fett ¨så spillet på tveen, ser meget bra ut dette,
hvordan er det med Krav til spesifikasjon på pceen ?
hvor mye koster spillet ca pris, og hvor selges norsk utgave
VIl det bli mye Oppdateringer på dette spillet som , Swg og Ultima online og EQ hadde, det suger max evt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#36
Fett ¨så spillet på tveen, ser meget bra ut dette,
hvordan er det med Krav til spesifikasjon på pceen ?
hvor mye koster spillet ca pris, og hvor selges norsk utgave
VIl det bli mye Oppdateringer på dette spillet som , Swg og Ultima online og EQ hadde, det suger max evt.
[/b]
Kan du ikke heller prøve og lette etter info om spillet selv, isteden for og stille sånne teite spørsmål :ehm...:

Uansett, siden spillet er norsk, så kommer det nesten garantert en egen norsk utgave med norske stemmer og alt, sånn som de hadde i nummer 1. Og hvor mye det kommer til og koste, kommer vel egentlig annpå butikker som selger det, siden mange ofte har sine egne priser osv.. Men jeg vil tippe noe rundt 399-499 eller no rundt der.

Og siden dette ikke er no MMORPG, så blir det neppe så mange oppdateringer til det, men noen patcher ska man ikke se så langt ifra at kan komme da.
Her er foresten hjemmesiden til spillet
les mere om det der.
 
#38
Jeg anbefaler alle å ta en titt i det nye gamereactor. De har nemlig en stor artikkel om drømmefall der.....

Traff foressten kona til en som jobber i Funcom. De er veldig spent nå rett før lanseringen av Drømmefall.
Er ikke lenge igjen nå....jeg gleder meg.. ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Jeg anbefaler alle å ta en titt i det nye gamereactor. De har nemlig en stor artikkel om drømmefall der.....
[/b]
Og jeg anbefaler alle å ikke ta en titt i det nyeste nummeret av Gamereactor, ettersom det er en møkkablekke av rang, og du mest sannsynlig kommer til å sitte igjen med en bismak av bæsj i munnen etter å ha bladd i det.
 
#40
Gamereactor er et godt, norsk spillmagasin. Og det er gratis, noe som gjør det enda bedre. Har ikke lest Mars-utgaven så den er kanskje en møkkablekke, men forrige måneds utgave hadde et stort preview om TESIV: Oblivion.