Drømmefall

Hmm, har kjøpt meg spillet idag, men har fått noen problemer? Graffikken når jeg kommer inn i spillet, er helt ødelagt, er bare pixler eller noe sånt, kan ikke se noe som helst der osv.. Selv om grafikken er fin i de andre videoene in til selve spillet. Og jau jeg har den nyeste driveren til 3d kortet som er av typen Geforce 6600GT, som etter min mening burde funke fint til spillet.

Så noen som kan ha noe peiling på hva som kan være feilen her?
[/b]
Løsningen! Prøv å google litt neste gang. ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, så jeg må altså installere en gammlere driver for og få spilt det. Teit, de burde komme med en patch som fikser dette. Men men får vel bare prøve det da ;)
 
<div class='quotemain'>
Er det rart man blir poetisk? Spillet ser kjempedigg ut, fantastiske miljøer!
[/b]

Så flink du er til å sitere gamer.


Vel, jeg skal skaffe meg spillet i morgen, og er svært så spent på hvordan det blir. Har nå hørt både dritt og ros så den som lever for se :tommelopp:
[/b][/quote]

Så flink du er til å quote revan :p .

Og anmeldelsen er skrevet av Yetipants (igjen on god anmeldelse btw)... om du ikke visste det :)

Spillte litt på boksen... Ja, de har virkelig arbeidet hardt for å utvikle et fungerende kampsystem. a... a... a... a... a... a... Hvorfor? :blunk:

Får satse på å sitte meg ned å spille i en eller annen ferie...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva annet er nytt, pusekatt? Ble postet før i tråden, kompis.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har du prøvd xbox versjonen også? Jeg sitter her med en forsegla PC-versjon og lurer på om jeg skal gå for den eller xbox-versjonen..... :([/b]
Har ikke prøvd den, nei. Men jeg ville tro de er ganske like.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Okey jeg har kommet litt i gang med selve spillet men står allerde fast :flau: :svette:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('32fcd0da6f2f56a74dbbedf7e99bb373')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="32fcd0da6f2f56a74dbbedf7e99bb373" style="display:none"> Jeg har kommet meg til den andre verdenen for første gang, tror i hvertfall det er den, og ska få spilt på noe fløte greier. Aner egentlig ikke helt hva det er men, men problemet er uanett, i hvilken rekkefølge ska jeg få spilt de tonene? Har prøvd diverse metoder/veier, men får det altså ikke till.
Så noen her som har no tips angående dette, eller kan forklare meg hvilken rekkefølge jeg må spille de tonene.
 
Okey jeg har kommet litt i gang med selve spillet men står allerde fast :flau: :svette:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('ad75b151b8bf9cfdd9ecb61abd04fbed')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «
<div class="spoilermain" id="ad75b151b8bf9cfdd9ecb61abd04fbed" style="display:none"> Jeg har kommet meg til den andre verdenen for første gang, tror i hvertfall det er den, og ska få spilt på noe fløte greier. Aner egentlig ikke helt hva det er men, men problemet er uanett, i hvilken rekkefølge ska jeg få spilt de tonene? Har prøvd diverse metoder/veier, men får det altså ikke till.
Så noen her som har no tips angående dette, eller kan forklare meg hvilken rekkefølge jeg må spille de tonene.
[/b][/quote]
Har prøvd Xbox utgaven, og der var det slik:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('53ffa5f99525e625604142391c120c9c')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="53ffa5f99525e625604142391c120c9c" style="display:none">Venstre, midten, venstre, høyre
Brukte sikkert 15 minutter på det, prøvde alle mulige kombinasjoner.

Om noen har spørsmål om Xbox versjonen, så fyr løs.