[Multi] Dragon's Dogma [PS3 360 PC]

#21
I følge gamezone er det dette den nordiske versjonen får med
Commence your adventure in Dragon's Dogma with an armor upgrade early in the game. This armor pack will stock your item storage with sturdy armors for Fighter, Strider and Mage. A Farewell Hood, Farewell Gloves, and a Farewell Cloak will help you no matter your new vocation, making your adventures sweet and easy as Meloirean pie.
og demoen til Resident Evil 6.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Ettersom jeg har skjønt er de tinga der bare level 2 og 3 noe som ikke gjør dem nyttige særlig lenge. Men men, sikkert greit å ha.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
To ting fra en stream under PAX: Berserk-DLCet er ikke DLC lenger, men vanlig utstyr man kan få i alle versjoner. Også kommer det demo. Fortsatt ingen dato, men den tar form som en kort prequel hvor man får starte på hovedfyren sin og pawnen og de kan brukes videre i fullversjonen. Demoen har to bosser, en griff og en chimera.
 

demake

Seksuelt godteri
#24
Enda godt at bossene ikke høres generiske ut.
 
#27
Gleder meg mer og mer for hver trailer jeg ser. Dagen dette ligger i postkassa blir en god dag ^^
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Første DLC (dette er Capcom tross alt) inneholder 100 side-quester og tonnevis med loot. Sju dollars for hundre sideoppdrag høres ikke gæli ut, men jeg tar det med en klype salt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Vedder en høvding på at questene blir av typen "skaff meg førti grevlingtestikler".
 

Lodin

Der Waaaah
#30
De grevlingene skal jeg pælme over bymuren og slakte rett ved sjappa.


To forskjellige varianter av hovedfyren i en kuttescene.
 
#31
Vent hva, kan man styre en unge?
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Jepp. Vet ikke hvor mye sånt reflekteres i spillet, men men. Og ja, unger kan drepes for dere som liker sånt.
 
#33
Drepe unger blir nok fjernet på grunn av amerikanerne som griner. "MEN TENK PÅ JESUS"
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Det har allerede M rating så jeg ser ikke hva de skal grine over. Desuten gikk spillet gull for evigheter siden, de utsatte det for å få med Resi 6 demoen og bygge litt mer hype. :ehm:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#35
Hmmm. Ser litt fram til detta, især grisekasting o.l.
 
#36
Ok, regnet bare med at det var totalt ulovlig å drepe barn i videospill siden alle amerikanske kopier av FO1 patchet muligheten ut mens yuropeerne kunne. Rart at New Vegas ikke har muligheten, men Obsidian gadd kanskje ikke ta seg bryet med det.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
De fleste spill kyllinger ut av det frivillig pga. potensiell backlash, men det finnes nok av eksempler på det motsatte.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Gode og dårlige nyheter. Demoen popper opp den 24/25 april for 360 og PS3 respektivt. Det var de gode, de dårlige er at man kun kunne drepe landsbyboere i tidlige versjoner av spillet. Det er blitt endra så man kan skade de, men de bare sperger ut og løper vekk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Lodin skrev:
Gode og dårlige nyheter. Demoen popper opp den 24/25 april for 360 og PS3 respektivt. Det var de gode, de dårlige er at man kun kunne drepe landsbyboere i tidlige versjoner av spillet. Det er blitt endra så man kan skade de, men de bare sperger ut og løper vekk.
Bør da være mulighet for å plukke opp de molboene, jogge et godt stykke og kaste de inn i kjeften på en drage/ et villsvin?