Dreamcast team *oppdatert*

#22
Håper virkelig dette blir noe av.

Det jeg håper på , er at Sega med sitt nye rykte , vil kapre noen utviklere , og få til noen gode spill.
Håper på at de nye VMU kan kjøre på både batteri og spakens strøm.
Noe essensielt hvis dette blir noe av , er ny spake , men muligheter for å bruke den gode gamle.
Hvis denne får riktig oppmerksomhet (noe den får , siden Sega står hardt i gaming) så håper jeg Arc og SNK Playmore får opp øynene , porter Guilty Gear Isuka og XX #Reload , Metal slug 2/4/5/X/6 , King of fighters 2003 og Samurai Shodown V special.
DC har på seg rykte som arcadekonsoll , og da burde den aboslutt få noen av disse titlene for å holde på ryktet , men la oss for all del ikke la folk tro at det bare er arcade på [eventuell ny sega konsoll] , siden da vil vi slite.
En DVD vil få den til å bli akseptert som Next gen , og mens de holder på : hvorfor ikke gi ut den VMU/MP3 spilleren de skulle lage?
Minnekort og mp3 på bussen li3k t3h c00l.
/me skulle ønske man slapp Shenmue III tidligere på [eventuell ny sega konsoll] og lagde en ekslusiv Collectors edition med remaker av I og II (samme ting ,bare bedre grafikk) ,spillet Shenmue III , intervju , animetrailer,koder til bruk på en eller annen slags Club Sega (like de Club N har), og et OST.

Hemmelig drømmer bort livet sitt.
Hemmelig liker tredjeperson.

Hemmelig glemte å nevne at han ønsker harddisk.
Han liker fortsatt tredjeperson.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@01.05.2004, 17.36
Jeg ser for meg at det kunne blitt veldig fet om Nintendo og Sega hadde slått seg sammen. Begge har masse erfaring, begge er Japanske og ja. Jeg Mener at de passer veldig godt sammen. Dette er drømmen :rolleyes:
Yo man , hørt om Dreamcube greia som harr gått rundt :p

Ville egentlig vært bra , siden Sega kan sakene sine , og Nintendo kan sine (delvis) de og.

Litt morsomt og , siden :

Før , Sony + Nintendo = venner , og Sega + Nintenddo = fiender.
Nå , Sony + Nintendo = fiender , og da ville Sega + Nintendo = venner
passe perfekt inn der.
 
#25
Det kan hende Sega er japansk nå om dagen, men det var ikke det når de startet opp. Da var det amerikansk, og sega stod for service games. Dette kan også være tull, men leste det et sted.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Opprinnelig skrevet av Eyreon@01.05.2004, 22.52
Det kan hende Sega er japansk nå om dagen, men det var ikke det når de startet opp. Da var det amerikansk, og sega stod for service games. Dette kan også være tull, men leste det et sted.
Nja, riktignok er grunnleggeren amerikansk (David Rosen), men han var bosatt i Japan. Firmaet hans "Rosen Enterprises Ltd." importerte fotobokser til Japan med stor suksess. Etterhvert kjøpte han opp et japansk jukeboksfirma (Service Games) og navnet SEGA oppstod.
Det var først etter en del år at den amerikanske avdelingen ble åpnet.