Dreamcast tilsalgs

Heisann.

Er det noen som har lyst på en Dreamcast med diverse:
2 håndkontroller + skjøteledninger til disse
1 VMU
1 Vibrator Pack

16 spill:
Ms. Pac-man
Tee Off
Fire Pro Wrestling
NFL 2k2
KOF: Mark of the Wolves
NBA 2k2
Skies of Arcadia
Shenmue
Sonic Adventure
Rippin Riders
Confidential Mission
Army Men
Unreal Tournament
Aerowings 2
Silver
Virtua Tennis

Maskina er chippa så det går an å spille backups.
I god stand, lite brukt.

Den ligger bare på hylla så kanskje noen andre kan ha glede av den :confused:

Pris: 900 kr

har du noen i orginal cover ? hvor mye vil du ha for minnekorte ?

Heisann!

Jeg er intrs, jeg får penger den 15 mars, altså i morgen! :)

Jeg får overby Shigsy og si at jeg kan gi deg 1000,- for "pakken" ;)

Kan vi diskutere saken over MSN? msn adressa mi: roy_nor@hotmail.com

Mvh Roy Norback

Jeg er også interesert, men penger er det også lite av, og en del andre ting som pengene går vekk til =/

Men vist du ikke har solgt den om en stund så kaaaanskje jeg kan :p

Jeg er også veldig interessert. Orker ikke å kaste meg inn i en megabud runde her, men du kan få 1100 kr. Se så snill jeg er... (Alt funker vel bra?) Send meg pm om det går greit (Jeg betaler porto inntil hundre kroner)

Edit: du kan selvfølgelig også svare i emnet

Opprinnelig skrevet av impywimpy@14.03.2005, 12.55
Jeg er også veldig interessert. Orker ikke å kaste meg inn i en megabud runde her, men du kan få 1100 kr. Se så snill jeg er... (Alt funker vel bra?) Send meg pm om det går greit (Jeg betaler porto inntil hundre kroner)
189738​
impywimpy: Gå å legg deg...

Xplod: 1200,- vi deler frakt? =)

Roy nor: Det ville være jævla synd om spillene skulle gå til en analfabet som deg. Hadde det vært en annen, så hadde det været greit, men faen heller.

Jeg gir 50 mer enn Roy, og forsikrer deg om at spillene er i gode hender her.

(hahahahøhøhø)

Opprinnelig skrevet av Shadar@14.03.2005, 13.02
Og jeg som ville ha Skies of Arcadia og Mark of the Wolves.

Hvor mye skal du ha for dem? HVOR MYE SKAL DU HA FOR DEM!? JEG GIR OMTRENT HVA DET SKAL VÆRE!
189747​
Kjøper jeg den (som jeg er ganske sikker på at jeg gjør) så kan du få kjøpe Mark of the Wolfes av meg...

Jeg er forsåvidt bare intrs i Shenmue, Sonic spillet og Skies of Arcadia.
Men jeg regner med jeg får byttet bort de ander spillene som jeg "ikke liker". :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av impywimpy@14.03.2005, 13.03
Roy nor: Det ville være jævla synd om spillene skulle gå til en analfabet som deg. Hadde det vært en annen, så hadde det været greit, men faen heller.

Jeg gir 50 mer enn Roy, og forsikrer deg om at spillene er i gode hender her.

(hahahahøhøhø)
189748​
Altså, er det mulig å snakke seriøst om det her? Jeg har liten intrs av å "overby" en som ikke har planer om å kjøpe denne, men bare gjør det for å være :djevel: djevel-unge.

Men jeg regner med jeg får byttet bort de ander spillene som jeg "ikke liker".  :tommelopp:
Her ser du hva jeg snakker om. Gutten er ikke engang interessert i alle spilla. Jeg vil sove i samme seng som dem, og til og med tilfredsstille konsollen seksuelt om natten om det skulle behøves.

Edit: Jeg er seriøs. Tror du virkelig jeg kaster over tusen kroner ut av vinduet bare for å plage deg?

Opprinnelig skrevet av impywimpy@14.03.2005, 13.07
Men jeg regner med jeg får byttet bort de ander spillene som jeg "ikke liker".  :tommelopp:
Her ser du hva jeg snakker om. Gutten er ikke engang interessert i alle spilla. Jeg vil sove i samme seng som dem, og til og med tilfredsstille konsollen seksuelt om natten om det skulle behøves.

Edit: Jeg er seriøs. Tror du virkelig jeg kaster over tusen kroner ut av vinduet bare for å plage deg?
189752​
Flott, jeg er nemlig litt lei av folk som "overbyr" bare for å plage meg.
Vi tar pris-krigen oss imellom når selger kommer på banen her.
MSN er kanskje passende ettersom man kan snakke "direkte", eller så er det Irc?
Jeg tror jeg sitter på litt mer $$$ enn deg akkurat nå så, sikker på at du vil dette? :p
Håper Xplod kommer seg på banen her snart.

Det er ironisk at spillegals drittunge-hater oppfører seg som en drittunge ...

Edit: Siden roy nor tydeligvis ikke er så oppegående som jeg håpte på, stryker jeg dette budet foreløpig. Jeg står faktisk med høyeste bud, og håper det ikke er noe problem. Altså 1300 kr.

Nei Roy Nor, slik at du slipper å kaste penger ut av vinduet så gjør jeg det istedet. Jeg kunne kjøpt den forbanna konsollen for 900 kr hadde det ikke vært for din utrolige inkompetanse. Er det ikke gøy å ha med seriøse folk å gjøre?

Er det noen som vet om Dreamcast spill er sonefrie? :svette:

impy: Jeg er ikke intrs i å kaste penger ut av vinduet når jeg ikke trenger det, men det er min feil at jeg ikke leita på andre steder (altså nettsteder) etter en konsoll når jeg først var i gang med tanken på å skaffe meg en DC.

Men jeg får se nå da :)

Noen mulighet for at du ønsker å bytte?
Har konsoller og spill til Nes, Snes og N64 hvis det skulle være av interesse.

Opprinnelig skrevet av Shadar@14.03.2005, 15.10
Roy: Konsollen han selger er chippet, som han skriver, og om den ikke hadde vært det, hadde det bare vært å skaffe seg en utopia bootloader. De kjører alt.
189821​
Hehe, ja jeg visste at konsollen han selger er chippet, men jeg sitter og ser på en omtrent lik pakke (bortsett fra at den ikker er chippet) til 500,-
Men en sånn bootdisc kan jeg leve med, hvor får man tak i en slik en? ^_^