Dreamfall

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Der er jeg faktisk enig, det spillet er ekstremt diggbart. Kan ikke gjøre annet enn å glede meg til nr. 2.

Samme her :kul:

gleder meg vilt

Blir spennans det her! :) Kommer det til å komme en Norsk versjon? Altså med norske stemmer slik som det var i den første?

Kommer det til å komme på Xbox? Eller er dette kun Pc?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Siden de bruker tittelen "Drømmefall" ligger det vel litt i kortene.

Fun fact: "Den Lengste Reisen" fikk relativt høy aldersgrense rundt om i verden grunnet språkbruken, og de har faktisk tenkt tanken å lage både en norsk versjon, samt en mildere internasjonal utgave av Drømmefall (i følge IGN).

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det, kansje jeg gidder å llaste det ned. Jeg likte foresten ikke den lengste reisen heller så godt jeg, det var helt greit altså men ikke sånn at jeg vil anbefale det.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@31.08.2004, 22.42
Blir spennans det her! :) Kommer det til å komme en Norsk versjon? Altså med norske stemmer slik som det var i den første?

96321​
Håper det, den norske voiceactinga var nydelig. Var det ikke Synnøve Svabø (eller hva hun enn heter) som spilte April?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I min verden hører ikke "Synnøve Svabø" og "nydelig" hjemme i samme setning, men greit nok.
Bortsett fra Svabø-dama var voiceactinga i DLR rimelig kurant, dog med rimelig høy Nationaltheateret-faktor. Hadde vært kult om de roet ned litt på det til oppfølgeren.

Lodin

Der Waaaah
Har du hørt den Engelske versjonen? Halvparten av folka i Arcadia snakka jo med Texas akksent.
Den Norske er stor kunst i forhold.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hah. Nesten så jeg fikk lit lyst til å oppdrive den engelske utgaven.

Opprinnelig skrevet av kakarlsen@01.09.2004, 15.16
Hah. Nesten så jeg fikk  lit lyst til å oppdrive den engelske utgaven.
96537​
Koster bare 150 kr fra funcom nå, er egentlig verdt det. Jeg har dog hatt problemer med å oppdrive den norske utgaven :(

Erketor

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@31.08.2004, 23.42

96321​
En PS2- og Xbox-versjon kommer faktisk. Kult for de som ikke har en god pc, men selv kommer jeg nok til å gå for PC-versjonen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Elfkin+01.09.2004, 16.17-->
<!--QuoteBegin-kakarlsen
@01.09.2004, 15.16
96537​
Koster bare 150 kr fra funcom nå, er egentlig verdt det. Jeg har dog hatt problemer med å oppdrive den norske utgaven :(
96540​
[/b]
Jo, men jeg har jo allerede den norske...

Opprinnelig skrevet av kakarlsen+01.09.2004, 15.32-->
Opprinnelig skrevet av Elfkin@01.09.2004, 16.17
<!--QuoteBegin-kakarlsen
@01.09.2004, 15.16
96537​

96540​
Jo, men jeg har jo allerede den norske...
96554​
[/b]
Heldige jævel :p

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, jeg har også den Norske versjonen av spillet og den er best :D Drømmefall ska skaffes, siden jeg likte Den Lengste Reisen :p Men jeg er spent på hvem som ska vha stemmene i spillet.

Erketor

Jeg håper ihvertfall de som hadde hovedrollene i det forrige spillet gjør et aldri så lite comeback. Blir kjipt hvis f.eks. April får en helt annen stemme enn det hun hadde i originalen, ettersom den hun hadde passet henne såpass bra.

(Jeg snakker selvfølgelig om den norske varianten her, hvis det skulle være noen spørsmål ang. det)

Lodin

Der Waaaah
Synøve Svabø har jo ikke akkurat hatt flust med jobber i det siste så du skal ikke se bort fra at hu dukker opp igjen.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmm, er det ikke sånn at April Ryan eller noe sånt, ikke har hovedrollen i dette nye spillet a? Så jeg blir da spent på hvem som ska ha stemmen til den eventuelt nye hovedfyren/damen eller nå hvem det blir. Pluss at jeg håper at de som er fra med det gammle spillet har de sammen stemmenen.

Hovedrollen denne gang blir en pike ved navn Zoë, som visstnok skal være mer sexy og sånn enn April... Hmm.

Erketor

Det er faktisk hele 3 spillbare karakterer denne gangen, og historiene deres vil flettes sammen under spillets gang. Touché.