http://www.dreamfall.com/ Oppfølgeren til The Longest Journey (den lengste reisen) er på vei! Jeg gleder meg villt!! TLJ1 var jo det beste point-and-click adventure-spillet EVER!!!
Siden de bruker tittelen "Drømmefall" ligger det vel litt i kortene.
Fun fact: "Den Lengste Reisen" fikk relativt høy aldersgrense rundt om i verden grunnet språkbruken, og de har faktisk tenkt tanken å lage både en norsk versjon, samt en mildere internasjonal utgave av Drømmefall (i følge IGN).
Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det, kansje jeg gidder å llaste det ned. Jeg likte foresten ikke den lengste reisen heller så godt jeg, det var helt greit altså men ikke sånn at jeg vil anbefale det.
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@31.08.2004, 22.42 Blir spennans det her! Kommer det til å komme en Norsk versjon? Altså med norske stemmer slik som det var i den første?
Kommer det til å komme på Xbox? Eller er dette kun Pc?
I min verden hører ikke "Synnøve Svabø" og "nydelig" hjemme i samme setning, men greit nok.
Bortsett fra Svabø-dama var voiceactinga i DLR rimelig kurant, dog med rimelig høy Nationaltheateret-faktor. Hadde vært kult om de roet ned litt på det til oppfølgeren.
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@31.08.2004, 23.42 Blir spennans det her! Kommer det til å komme en Norsk versjon? Altså med norske stemmer slik som det var i den første?
Kommer det til å komme på Xbox? Eller er dette kun Pc?
Hehe, jeg har også den Norske versjonen av spillet og den er best Drømmefall ska skaffes, siden jeg likte Den Lengste Reisen Men jeg er spent på hvem som ska vha stemmene i spillet.
Jeg håper ihvertfall de som hadde hovedrollene i det forrige spillet gjør et aldri så lite comeback. Blir kjipt hvis f.eks. April får en helt annen stemme enn det hun hadde i originalen, ettersom den hun hadde passet henne såpass bra.
(Jeg snakker selvfølgelig om den norske varianten her, hvis det skulle være noen spørsmål ang. det)
Hmmm, er det ikke sånn at April Ryan eller noe sånt, ikke har hovedrollen i dette nye spillet a? Så jeg blir da spent på hvem som ska ha stemmen til den eventuelt nye hovedfyren/damen eller nå hvem det blir. Pluss at jeg håper at de som er fra med det gammle spillet har de sammen stemmenen.