DrepSone III [PS3]

#1
Slutten av Februar kan vi spille beistet fra Guerilla Games eksklusivt på PS3, og dette ser lovende ut.



Er dere klare for noen heftige SG-DrepSone-kvelder?
 
#2
Likte 2ern veldig godt. Testa beta litt i dag, syk grafikk ovegår alt annet av FPS på konsoll, ser nesten ut som et PC spill på skjermen min. Gameplay sitter som før samt noe nytt så det rocker.. Litt annerleds kontroll layout tror jeg. Testa MOVE også, blir litt som Wii. Går litt tregere enn hva som er smart i MP, men blir sikkert god med trening.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Så denna gangen kommer det til å kille Halo?
Men for å være litt nyttig kan jeg nevne at det kommer demo 16 februar.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Har betaen nå jeg. Gidder ikke spille da.:smugdog:

GS Review: 8.5 8.5 8.5 8.5
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Liten tvil om at jeg kommer til å ende opp med hendene mine på dette spillet etterhvet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Mistenker at det blir det samme som Thinaran her ja. Killzone er ikke så forferdelig langt bak Call of Duty hva idetørke angår, og flerspilleren er skandaløst ubrukelig.
 
#9
Kan ikke skjønne at du mener flerspilleren er ubrukelig. 2ern var konge. Mye artigere enn COD. Men trengte litt tilvenning for kontrollen og pace..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Tenker mest på at det faen ikke gikk an å spille sammen med kompiser med mindre man var omtrent samme rank. Husker at Buggz var ettellerannet 2, mens jeg var ettellerannetannet 7 eller noe sånt, uansett fikk vi ikke spille sammen fordi vi ikke var nære nok hverandre i rank. Hvor nære eller langt unna hverandre var vi? Det er et mysterium. Uansett siste gang jeg spilte det spillet på nett.

Og den idetørka jeg prata om gjaldt forsåvidt i flerspiller også, gitt. For all del, noen fete våpen, men det var aldri noe nytt der. Var vel en modus hvor du måtte raske rundt mellom waypoints for å gjøre ett eller annet som var bittelitt utenom det vanlige (hvis du ser bort fra King of the Hill i Halo, da), men det var vel det.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Jeg er faktisk meget uenig angående flerspilleren; jeg hadde det mye moro med det. (Seige bevegelser passer meg som er seig i hodet bra.)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#12
Testet betaen i tjue minutter. Meh.

Eneste skyteren som blir verdt noe i år, er Bulletstorm. Jeg spilte gjennom demoen ti ganger, bare for å drepe folka på forskjellige måter med forskjellige våpen. Hvorfor har ikke det spillet en tråd ennå?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Legg på den totale mangelen på lobby (hva faen, Gorillaspill?), så var det faktisk et helvete å skulle spille sammen selv om vi var samme rank. Synd, for det var faktisk litt artig å spille online. I kampanjen gadd jeg derimot ikke spille mer enn første brett..
 
#14
Jeg hadde ingen kjente å spille med:p
Ja delig med litt seigere gameplay, kontra raske i Modern Warfare 2 hvor man blir kniva heledan..
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#15
Jeg ser ikke helt logikken i mangelen på onlien-coop. Jeg kan skjønne at nettkode er vanskelige greier men dem har jo andre multiplayermoduser. Jeg kan skjønne at kampanjen må skreddersys en god del for å tillate en andre spiller, men dem har jo splitscreen-coop.

Jeg bare hæ.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Tror det har noe å gjøre med at nettverkskoden krever så-og-så mye prosessorkraft og minne, noe PS3-en ikke hadde så fryktelig mye til overs av i enspillerdelen av Killzone 3.

50% gikk til å rendre brunt og 50% gikk til å rendre grått, nemlig. :tipshat:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#18
Gleder fletta av meg til dette. Dette fordi jeg er et undermenneske som setter pris på en god gammaldags FPS-campaign med mye lekker grafikk og masse høye sprengelyder.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
Ja, hvis det var noe jeg likte med betaen så var det lyden. Killzone 3 har virkelig noe av det beste jeg har hørt av eksplosjoner og plaffing.