DrepSone III [PS3]

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Du følte deg som en reservepikk i en orgie?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Erketor kom meg i forkjøpet. :argh:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#23
Spilte nettopp enspillerdemoen, og det luktet Naughty Dogs gjennom hele, på godt og ondt.
Køtsiins er bedre regissert enn KZ2, og manuset virker mye lystigere. Vi får se Sev etterligne en Helghast over mikrofonen ( han slenger faktisk på en liten wink til spilleren etter dialogen, kødder ikke engang). De kunne likegodt fjerna Sev fra spillet og bare lagt til Nathan Drake, så kunne vi slippe å bli forvirrede.
Rico er mindre 'fuck this' og 'fuck that', og heller litt koselig nå. Han fungerer også som en mini checkpoint siden han endelig fullførte pek-og-skyt-med-livgreia-kurset. Det er ikke alltid han redder deg da. Hvis du prøver å gå litt solo og blir skutt ned, så rekker han ikke zappe deg, eller hvis du er skutt for hardt gidder negeren ikke prøve engang. Jaja.

Melee kills fikk jeg såvidt prøve på betaen, men denne gangen gjorde jeg det så ofte som mulig. Det er ganske tilfredstillende å kjøre en kniv i øyet på en Helghast, spesielt når lyden er så jævla bra. Du får flere andre måter å henrette de på; stikke tomlene gjennom øynene deres, kniv i nakken, kniv over strupen, geværkolbe i skallen. Liker'e.

Kontrollen har jeg nevnt før tror jeg. Mye lettere å styre, mulighet for en blåkopi av COD hvis du kikker på options. Heldigvis er det en viss tyngde på våpenet fremdeles.

Alt i alt; tja. Generisk sci-fi skytespill som tar med seg det beste fra WWII-skytere (da snakker jeg om en fiende du har lyst til å drepe) til fremtiden. KZ3 er et spill jeg kan tenke meg, men det blir nok noe jeg plukker opp fra play.com for 150 kroner rundt sommertider. Det er flere bra oppgraderinger fra KZ2, men så var ikke KZ2 verdens beste spill heller. Jeg bruker heller pengene på ikke jeg har spilt ørten versjoner av fra før, som f.eks hmmmm--Bulletstorm.

Storyen... meh. Sikkert like rævva som KZ2
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#24
Har lasta ned MP beta'en, men ikke fått sjekka det ut ennå. Kone- og jobbefri i helga, så ting blir nok litt mer på stell når det gjelder spell (hnf,hnf) da. Blir moro å sjekke ut, har ikke veldig tett forhold til KZ-serien (utenom noen få runder hos en kompis, samt demoen av KZ2)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Testa flerspillerbetaen mot botz her om dagen og jeg tror jeg kan slå fast at vi snakker om Killzone 3 her, ja.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#26
PS3-kontrollene mine begynner å bli slitne, pluss at jeg kverka den ene da jeg spilte Mortal Kombat tidligere i år, så jeg vurderer denne her som jeg så på spaceworld for rundt 500 gyldne pazoosas. Ikke bare får jeg relativt billig kontroll (hvis Killzone 3 koster ca to-trehundre), men den er sånn tøff farge også.

Ingen her som har dette spillet og har lyst til å kuke rundt online/coope?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#27
Jeg vant vel dette i en ~spillquiz~så kan tenke meg å teste det engang i coop, Magnus (jeg bor med) startet på singelplayeren da han digget toeren men kom ikke så langt.