Jeg har prøvd spillet, og må si jeg er positivt overrasket. Etter at jeg tok av meg fanboy-masken og så på Driver 3 så må jeg innrømme at det er et under at jeg kom meg igjennom det.
Men det Reflections har gjort her er å nesten lage en plagiat av GTA, men med en stabil framerate (sjokkerende, ikke sant?) og den gode kjørefølelsen fra Driver 1 er tilbake, i tillegg til at det nesten ikke finnes gjenstander du ikke kan kjøre ned - busker og hekker er ikke solide lenger. Spillet har også til fots seksjoner men som fungerer omtrent 500 ganger bedre enn i Driv3r. I tillegg fungerer skytesystemet bedre enn i GTA, spesielt fra kjøretøyer.
Jeg tror faktisk jeg kan anbefale spillet, og det er definitivt det beste spillet i serien siden Driver 1. Det viser seg at vi ikke trenger å gi opp serien, det er ikke særlig originalt lenger, men takket være den fenomenale kjørefølelsen så redder spillet seg såpass til å bli den absolutt beste GTA-klonen som er laget til nå. Det er dette spillet vi ville se for tre år siden, men nå er hvertfall den første virkelig verdige oppfølgeren til Driver 1 her.