Driver 4: Parallel Lines

D

Deleted member 91

Gjest
Og Eurogamer gav det et 6/10. Nei, jeg gidder ikke finne link.

Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å kjøpe det i første omgang, men ser ikke bort fra at det kan hende jeg kjøper det når prisen har sunket en del. Jeg var en av de galingene som faktisk likte Driv3r, vet dere.

Jeg har prøvd spillet, og må si jeg er positivt overrasket. Etter at jeg tok av meg fanboy-masken og så på Driver 3 så må jeg innrømme at det er et under at jeg kom meg igjennom det.

Men det Reflections har gjort her er å nesten lage en plagiat av GTA, men med en stabil framerate (sjokkerende, ikke sant?) og den gode kjørefølelsen fra Driver 1 er tilbake, i tillegg til at det nesten ikke finnes gjenstander du ikke kan kjøre ned - busker og hekker er ikke solide lenger. Spillet har også til fots seksjoner men som fungerer omtrent 500 ganger bedre enn i Driv3r. I tillegg fungerer skytesystemet bedre enn i GTA, spesielt fra kjøretøyer.

Jeg tror faktisk jeg kan anbefale spillet, og det er definitivt det beste spillet i serien siden Driver 1. Det viser seg at vi ikke trenger å gi opp serien, det er ikke særlig originalt lenger, men takket være den fenomenale kjørefølelsen så redder spillet seg såpass til å bli den absolutt beste GTA-klonen som er laget til nå. Det er dette spillet vi ville se for tre år siden, men nå er hvertfall den første virkelig verdige oppfølgeren til Driver 1 her.

D

Deleted member 91

Gjest
Ah, det var godt å høre. :) Virker som om Reflections har tatt seg litt i nakkeskinnet denne gangen, og produsert noe som fungerer ordentlig. Gleder meg til å prøve det - LocoLennon, send meg en PM om du plutselig skulle bli lei det. :p