DS er kommet til Norge!

Her er den endelig. Om kun timer skal jeg løpe ned til nærmeste Lefdal og sikre meg et eksemplar. Skriv deres inntrykk av konsollen så langt her når dere har kjøpt den og hvilke spill dere har kjøpt, framtidshåp osv.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Eller så tok de bare inn fem stykker men mens du er her, hva med et fint taiwansk kjøleskap til 4000 kr?

Opprinnelig skrevet av Thinaran@11.03.2005, 11.30
Eller så tok de bare inn fem stykker men mens du er her, hva med et fint taiwansk kjøleskap til 4000 kr?
188242​

På elkjøps styrerom akkurat nå: Faen vi er avslørt :D :p :ler: , je gsom har fri i dag og greier burde egentlig karre meg bort til Elkjøp eller Lefdal i sandvika og skaffe meg ett eksemplar men mamma har stukket av med bilen

Opprinnelig skrevet av plan_9@11.03.2005, 11.23
Utsolgt allerede?
188241​
Ikke utsolgt, klarte ikke å få inn til releasedate. Og så vidt jeg vet, sa de i tilegg at det hadde vært forsinkelser på leverandøren, noe som vel betyr at hele Norge ikke har de. Patetisk unnskyldning.
Det er som Thinaran sier, Elkjøp er maks sleipe, og jeg begynner å virkelig mislike dem.

Så den ista på narvesen på oslo s. men spurte ikke om pris. sikkert mye dyrere enn elkjøp uansett. Lurer stort på om jeg skal kjøpe en, men det er nok sikkert bare pengene som brenner i lomma.

Er det flere enn meg som finner denne dagen irriterende, dagen der alle får tak i det samme som du "alene" har hatt i flere måneder...

Opprinnelig skrevet av smached@11.03.2005, 15.42
Er det flere enn meg som finner denne dagen irriterende, dagen der alle får tak i det samme som du "alene" har hatt i flere måneder...
188340​
Nei... Blir bare glad for at folk får tak i en sånn at vi kan spille multiplayer (ikke at det er så mange multiplayer spill å spille da)...

Kjøpte DS i dag. På Lefdal Lavpris til 895,- :)

Er veldig fornøyd med maskinen. Kjøpte ingen spill, så lurer på om noen kan annbefale meg et par gode spill?

Mario 64 DS, Wario Ware og Project Rub. :)

Jeg er fornøyd med maskinen. Litt mangel på kvalitetsspill foreløpig, men det tar seg nok opp.

Jeg hadde likt å se et stilig realtime strategispill. :)

Klipp og lim fra VG:

Opprinnelig skrevet av VG
Hovedpersonen i «Project Rub» forelsker seg i den peneste jenta på skolen. For å vinne hjertet hennes, blir han med i performance-gruppen Rub Rabbits for å imponere henne med å sykle på enhjulssykkel, slå ihjel bier, blåse ut stearinlys og redde fallskjermhoppere. Blant annet.

Spillet utnytter både touchskjermen og mikrofonen på Nintendo DS på en glimrende måte, her strykes, blåses og trykkes det til den store gullmedaljen.

«Project Rub» har også en herlig visuell stil og et glimrende lydbilde som til sammen sørger for en unik spillopplevelse. Det er også til tider svært morsomt, på en deilig sær og utpreget japansk måte.

Spillet er i all rettferdighetens navn litt vel inspirert av «Wario Ware», som har herjet på Game Boy Advance og GameCube i overlegen stil.
Med andre ord: Utallige minigames som utnytter DS-ens finesser, hvor målet er å imponere jenta. ^^

Det er ganske så likt, ja. Nesten litt skremmende likt. Men det gjør ikke så mye; minigames er tross alt noe av det som funker best på en konsoll som DS - som har så mange forskjellige muligheter.