DS er kommet til Norge!

Jeg sitter nå og håper på en gjennutgivelse av Half-Life. Og når maskinen i tilleg vil gå online iløpet av året og har innebygget Mic, dare I say Counter Strike?
No offence, men her er jeg helt uenig. DS er et Nintendo-produkt. Vil nå heller si at de du nevnte dukker opp pc PSP.. eller ingen av disse. Det satser jeg på. Men kult hadde det vært, ja.

Hvorfor er det urimelig? Hvorfor kan ikke Counter Strike bli utgitt på en Nintendo-maskin? Det er det dummeste jeg har hørt. CS passer faktisk ganske bra til DS, og grafisk vil det nok la seg gjøre. Tror ikke Valve driter helt i Nintendo, for det var lenge snakk om å også bringe Half-Life 2 til GC.

Opprinnelig skrevet av Revan@14.03.2005, 15.59
Jeg sitter nå og håper på en gjennutgivelse av Half-Life. Og når maskinen i tilleg vil gå online iløpet av året og har innebygget Mic, dare I say Counter Strike?
No offence, men her er jeg helt uenig. DS er et Nintendo-produkt. Vil nå heller si at de du nevnte dukker opp pc PSP.. eller ingen av disse. Det satser jeg på. Men kult hadde det vært, ja.
189853​
Altså, Half-Life hadde tvilsomt vært serlig morsomt å spille på PSP. Er du klar over hvor inni helvetes raskt gameplayet i Half-Life er? Det ville rett og slett ikke latt seg gjøre kontrollmessig. Auto-aim? Ja, det er jo kjempemorsomt i et FPS hvor gameplayet kun besstår av action, action og atter action.

Og hva har det å si at DS er laget av Nintendo?

Nintento er fint. Men CS og Half Life tror jeg neppe vil komme der. Dere tror det vil komme der, greit. Jeg tror ikke det. Har ingen grunn. Tror dere på Gud? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvorfor ikke? Det kan ikke bevises. Men kanskje han finnes. Kanskje de spillene kommer til DS. Jeg vet ikke. Men jeg tror ikke så særlig på Gud og Jesus, bare på at det er et etterliv eller at vi blir født på ny etter døden. :)

Prøver du å ro deg unna ved å snakke om noe annet, Revan? :ler:

Det er ingen som har sagt at de tror Half-Life vil komme på DS, faktisk tviler jeg sterkt selv. Jeg skrev at jeg håper at det kommer.

Ta deg en bolle. Eller skift avatar. Whatever floats your boat.

D

Deleted member 91

Gjest
:ler:

Godt gjort å sammenligne Half-Life med Gud, Revan. Også pent prestert å skrive så mye dritt uten å komme med en eneste begrunnelse. ;)

Opprinnelig skrevet av Morbo@14.03.2005, 16.40
Det er ingen som har sagt at de tror Half-Life vil komme på DS, faktisk tviler jeg sterkt selv. Jeg skrev at jeg håper at det kommer.

Ta deg en bolle. Eller skift avatar. Whatever floats your boat.
189892​
Oh, in that case, min feil. Jeg vil selv kjøpe DS. Men jeg tror ikke at det kommer. Men jeg kunne godt hatt de spillene til DS når jeg kjøper den, en eller annen gang.

baksete-spilling

Litt sent dette, men hva syns dere? ... og kanskje det her ikke passet helt eksakt her, men jeg syns det var noe jeg bare linke til i en eller annen emne. Syns det er en genial måte å bruke NDSen på, hehe. Tror ikke de prøvde seg på mini-spillan. Hadde de gjordt det trur jeg at de hadde spilt lenger.

Bruker DS-en min sjeldent. Altfor sjeldent. Skammer meg. :flau:

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@05.05.2005, 14.34
Bruker DS-en min sjeldent. Altfor sjeldent. Skammer meg. :flau:
215927​
Vet akkurat hva du mener...jeg som var så gira og gleda meg så til DS. Og så ligger den bare å sammler støv.....kjipe saker!

Det her er sikkert falskt men om det ikke er det så daaaaaaaam altså. Det hadde ivertfall vært den rette veien for Nintendo å gå....ikke 15år bakover i tid slik som med DS...

Om det her er sandt så kanskje Nintendo har noe å stille opp mot PSP. Men er sikkert fake. Isåfall....lenge leve Sony.

Sjekk

Daaam

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er et eget emne om dette på et annet sted i forumet som jeg ikke gidder å finne frem nå, fordi alle ser at det der er laget i fotosjappa...
Og apropos DS: Klarte endelig å finne alle 150 stjernene i Super Mario DS i går! Så var det å fullføre de siste 17 brettene på Polarium... *hvese*

Og Larsen: Jeg gleder meg til å se deg skrive akkurat det samme når PSP kommer. ;)

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@06.05.2005, 07.10
Det her er sikkert falskt men om det ikke er det så daaaaaaaam altså. Det hadde ivertfall vært den rette veien for Nintendo å gå....ikke 15år bakover i tid slik som med DS...

Om det her er sandt så kanskje Nintendo har noe å stille opp mot PSP. Men er sikkert fake. Isåfall....lenge leve Sony.

Sjekk

Daaam
216229​
Nice! :kul:
Men fake :(

Vær litt tålmodige da, folkens. Det er ikke slik at man taper penger på å la DS-en ligge ubrukt. Den er ikke et ømfintlig melkeprodukt som går ut på dato etter én uke.

Godspillene kommer, og de kommer ut over sommeren/høsten. I sommer får vi blant annet storspill Meteos, Another Code og Metroid Prime: Hunters (hvis vi skal tro den foreløpige releasedatoen). Utover høsten/vinteren tar det helt av på spillfronten. Spill som Animal Crossing DS, Mario Kart DS, Castlevania DS, Nanostray, Advance Wars 3 osvosv. er ventet å ankomme DS i løpet av året. Det er et hav av gode spill på vei, og mer snadder blir garantert offentliggjort på E3. Etter min mening har DS-en en langt mer interessant line-up enn PSP. Også er det verdt å nevne at Nintendo planlegger å slippe sin onlinetjeneste for DS i løpet av året - en tjeneste de har utviklet i samarbeid med Gamespy.

Prisen på DS kommer neppe til å bli satt ned på en stund, selv ikke når PSP blir lansert i Europa. Prisforskjellen er allerede såpass stor at det ikke er nødvendig. Dere har med andre ord ikke tapt noe på å gå til tidlig innkjøp av maskinen. Slutt å whine.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos Nanostray... det er laget av de som lagde Iridion 3D til GBA. Iridion 3D er et spill på samme måte som en råtnende zombie infisert med spedalskhet er et menneske.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.05.2005, 23.38
Apropos Nanostray... det er laget av de som lagde Iridion 3D til GBA. Iridion 3D er et spill på samme måte som en råtnende zombie infisert med spedalskhet er et menneske.
216605​
Vel, Nanostray minner vel mer om Iridion II (samme utvikler som Iridion 3D), et spill som har fått langt bedre kritikk enn Iridion 3D.

Men nå har jeg ikke testa noen av dem, så jeg vet egentlig ikke hvor gode/dårlige disse spillene er.

Jeg har ikke kjennskap til Iridion 3D og Iridion II, men Nanostray ser for meg ut som et skikkelig høykvalitets SHMUP. Jeg har sett et par-tre filmer pluss noen screens, og ut ifra det virker det svært bra. God grafikk, god musikk (jeg har ikke hørt så mye, men virker lovende) og masse vill action. Det eneste som gjennstår da er et velfungerende og gjerne litt intrikat gameplay.