DS Friend Code-liste

Endre

Ødela forumet
#22
For å spille online har man to muligheter:
- Bruke et WiFi-USB-adapter fra Nintendo, som kun funker sammen med DS og sender ut trådløse internett-signaler til DSen fra PCen din (som må kjøre Windows XP og være koblet til internett på vanlig måte).
- Bruke en eller annen trådløs gateway eller router, altså vanlig trådløst internett, som DSen kobler seg til.

Jeg vet at man med den amerikanske versjonen ikke kan spille med japanere, men hvordan det blir med den europeiske versjonen er jeg ikke sikker på.
 
#23
Heh, spørsmålet mitt var visst litt dårlig formulert.

Det jeg egentlig lurte på var:

Hva kan man gjøre online over WiFi med dette?

Men takk uansett, Endre. Er nok mange andre folk som lurer på det. :)
 

Endre

Ødela forumet
#24
Det er nok heller jeg som ikke tenkte meg om, beklager ...

Men til spørsmålet ditt: Såvidt jeg vet (har bare sett på dama spille) kan man være fire spillere i tillegg til seg selv, som for eksempel bytter frukt i et slag man ikke har selv (som kan selges for mer), bytte eller selge klær og forskjellige ting, "chatte", ha småkonkurranser av forskjellige slag (fange fisk eller skaffe frukt på en bestemt tid (man kan kjøpe en timer som tar tiden for deg)). Eller grave ned pitfalls bak trær, så få folk til å falle ned. :flau: Man kan også skru på en såkalt "tag mode" og slippe en flaskepost i sjøen, så kan den dukke opp på en eller annen tilfeldig persons strand (du må ha de i friend roosteren din, såvidt jeg vet), eller tegne ansikt til en katt som kommer til byen din (så kan andre se ansiktet du har tegnet, og forandre det igjen). Alt i alt er det ganske mye man kan gjøre, gjelder bare å legge litt innsats i det (konkurranser, leker osv :p).

Rotete post ahoy ... håper det forklarer det meste, i alle fall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
(du må ha de i friend roosteren din, såvidt jeg vet)[/b]
Følger det med en egen hane du kan ha vennene dine i, altså? :D
(Rooster = hane, roster = liste/oversikt)
 
#27
Men er det noe forskjell på dette spillet og det som var på Gamecube?? Men jeg vurderer og kjøpe det, er jo et kongespill.
 

Endre

Ødela forumet
#30
<div class='quotemain'>(du må ha de i friend roosteren din, såvidt jeg vet)[/b]
Følger det med en egen hane du kan ha vennene dine i, altså? :D
(Rooster = hane, roster = liste/oversikt)
[/b][/quote]
Hæhæhæ ... GREIT! Jeg skrev en o for mye, din pirkefaen!

Redigert: Håper de fleste forstår at jeg ikke er sur ... men når jeg først redigerer: Det gjør ikke noe om du forteller at du har bestilt ACWW når du først svarer her, Yetipants. Du kunne kanskje fortalt hvorfor du har lyst på spillet, og hvilke erfaringer du har med GC-versjonen og blablabla. Prøve å skape litt interesse for spillet generelt. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Greit, Endre.
Jeg bestilte Animal Crossing: Wild World så fort jeg fikk penger etter jul fordi originalen til GC klarte å hekte meg i cirka et helt år. Hver eneste dag lette jeg etter fisk og vilt, dro på ferie og møblerte hytta til dyret mitt der, tegnet obskøne T-skjorter, skrev brev på gangstarr-slang til en krokodille ved navn Alfonso, gjorde deals med borgermesteren, adlød ønskebrønnens minste ønske (jepp, den fungerer omvendt i Animal Crossing serru), slo på kuben til bestemte tider for å få med meg begivenheter og sånt, gjorde virtuell morgengymnastikk i en hel uke, dro på skattejakt og ikke minst: dekorerte og møblerte kåken min. Hvorfor?
Vel, fordi Animal Crossing er noe så unikt som et genuint avslappende og koselig spill. Det er kos bare å daffe rundt, høre på den fabelaktige musikken, prate med dyrene, lære noen at å si "Stop! Hammer time!" er hipt og kult, og løpe tøysete fetch quests etter en rableblokk som hele jævla byen har lånt.
Dessuten er det ingen spill som er søtere enn Animal Crossing. Den grafiske stilen er umiddelbart tiltalende.
Og... det er så MYE av det. Masse greier du kan gjøre, hemmeligheter du kan finne, ting å samle på, kule greier å skaffe seg.

Artig faktum: Ron Gilbert (som i sin tid skapte Monkey Island-serien) synes Animal Crossing er det kuleste spillet noensinne.
 
#34
Nickname: DS > PSP
Friend Code: 347954 922569
Emblem: Et stort norsk flagg med teksten NORWAY under! *stolt ^_^*

Håper dere legger meg til! Har lagt til alle på lista over meg! *puh* ;)
 
#35
Nick: ZettecNR "NR grunnet Crewet Norwegian Racers"
Friend code: 167566 362914
Emblem: Peach Annsikt :pSend meg Pm vis dere vil adda meg slik at jeg kan adda dere^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
Nick: Buggz
Friend code: 055896-001185
Emblem: En stygg blå runding/firkant med tallet 42 i gult. Skal endres.
 
#37
Navn: Scary
Friend Code: 017240 179978
Emblem: Cloud Strife eller en chocobo
[/b]
Du er faen meg scary også...
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#38
Shhhhhh. Må ikke skremme vekk folka jeg skal spille mot :p . Du trenger bare litt mer øvelse med snaking og hvilke steder du skal powerslide for å bli bedre. Du hadde noen gode race i går!

Emblemet er nå ett yoshi egg. :)
 
#39
Nick: Nich :mad: las
Friend code: 442444 047317
Emblem: En Black Mage og et norsk flagg

Har lagt til alle som har skrevet sin friend code i emnet.