DS-lite med 6 spill vurderes solgt!

DS Lite med 6 spill vurderes solgt! SOLGT!

DS Lite-maskinen og spillene er solgt.

Har en pent brukt DS (førsteutgaven) som er importert fra England. Kommer i originalembalasje og med alt av utstyr. Selges billig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg er (kun) interessert i Castlevania-dobbelpakka. Quanta costa?

I utgangspunktet er jeg kun interessert i å selge alt samlet, men vi får se. Det kan jo være noen som kun er interessert i DS-en.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er muligens interessert i bare lite-en isåfall, evt. med en eller to av spilla, men det kommer an på prisen siden jeg ikke er en spesielt aktiv DS-spiller :p

Jeg er muligens interessert i bare lite-en isåfall, evt. med en eller to av spilla, men det kommer an på prisen siden jeg ikke er en spesielt aktiv DS-spiller :p
Hvilke spill er du interessert i?

Jo flere spill du kjøper, jo "billigere" blir det. Prisen kommer også an på hvilke spill du velger, for verdien på spillene varierer. Men for å gi deg en cirka pris, så kan jeg tenke meg rundt 1000,- for DS-en pluss et par spill, og da er porto inkludert.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Elite Beat, og muligens Feel the Magic. Men jeg har litt halvdodgy budsjett, så må tenke litt på om jeg bare vil ha DS-en. Ta gjerne og PM meg et ca. prisforslag :)

Har du fortsatt den førsteutgaven av DS`n?

Hvor billig snakker vi?

Eller er det noen ting du er ute etter?

Hazen:
Den har jeg fortsatt, ja. Jeg er interessert i spill til PS3, Xbox 360 og Wii. Jeg foretrekker et bytte fremfor salg da den ikke har den store verdien i dag.

Ja riktig, skjønner.

Humm.. nå har jeg ikke så mye liggende som jeg ikke skal ha i samlinga egentlig.
har bare ett ps3 spill som jeg selv beholder og ingen wii. og på 360 har jeg mest backups.

så daa...ja..

Jeg forstår. Du kan jo alltids få kjøpe den hvis du vil. Kom med et prisforslag, så skal jeg vurdere det.

Du har vel ikke tilfeldigvis noen SNES-spill liggende, eller noen Blu-ray-filmer, eller kanskje noen DVD-bokser?

Jeg har en del dvd ting jeg ikke har noe bruk for.. har bare spider man på br som fulgte med maskinen min... hva digger du av film og serier da?

Kan nevne noe:

Futurama boksene

The office UK ses 1 og 2

Simpsons ses 1 collectors (uåpna)

Twin peaks del 1 (sesong 1?) boks

Simpsons ses 10 dvd boks