Jeg er muligens interessert i bare lite-en isåfall, evt. med en eller to av spilla, men det kommer an på prisen siden jeg ikke er en spesielt aktiv DS-spiller
Jeg er muligens interessert i bare lite-en isåfall, evt. med en eller to av spilla, men det kommer an på prisen siden jeg ikke er en spesielt aktiv DS-spiller
Jo flere spill du kjøper, jo "billigere" blir det. Prisen kommer også an på hvilke spill du velger, for verdien på spillene varierer. Men for å gi deg en cirka pris, så kan jeg tenke meg rundt 1000,- for DS-en pluss et par spill, og da er porto inkludert.
Elite Beat, og muligens Feel the Magic. Men jeg har litt halvdodgy budsjett, så må tenke litt på om jeg bare vil ha DS-en. Ta gjerne og PM meg et ca. prisforslag
Hazen:
Den har jeg fortsatt, ja. Jeg er interessert i spill til PS3, Xbox 360 og Wii. Jeg foretrekker et bytte fremfor salg da den ikke har den store verdien i dag.
Humm.. nå har jeg ikke så mye liggende som jeg ikke skal ha i samlinga egentlig.
har bare ett ps3 spill som jeg selv beholder og ingen wii. og på 360 har jeg mest backups.