DS-Nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Fy faen så legendarisk den var. Har sett den sikkert ti ganger nå. :D
Dessuten høres det ut, med litt godvilje, som om de sier "Famicom Wars suger Deres kuk!" på begynnelsen der.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Yetipants@12.06.2005, 12.56
Fy faen så legendarisk den var. Har sett den sikkert ti ganger nå. :D
Dessuten høres det ut, med litt godvilje, som om de sier "Famicom Wars suger Deres kuk!" på begynnelsen der.
232270​
det er bare du som tenker koffert i en hver anledning.
litt godvilje? :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Okay, godvilje og fingrene i øra.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#25
Opprinnelig skrevet av Yetipants@12.06.2005, 13.56
Fy faen så legendarisk den var. Har sett den sikkert ti ganger nå. :D
Dessuten høres det ut, med litt godvilje, som om de sier "Famicom Wars suger Deres kuk!" på begynnelsen der.
232270​
FAMIKÅM VÅRU SUGER DERES HÅR
 
#27
Hvis de holder seg til god, gammel 2D i Worms World Party-stil, og inkluderer online hopper jeg i taket. Savner å svinge meg i ninjarope....

Den amerikanske versjonen av Kirby: Canvas Curse er forresten ute nå, om noen er interessert. Har bestilt den selv.
 
#31
Noen scores fra Famitsu:

Chibi Robo (GameCube): 8/9/10/8 - (35/40)
Advance Wars (NDS): 9/9/8/8 - (34/40)
Ganbare Goemon: Toukai Douchuu (NDS): 7/7/6/7 - (27/40)
Kouchuu Ouja: Mushi King (GBA): 8/8/8/8 - (32/40)

MoFo2
 
#32
Opprinnelig skrevet av Klaymen@14.06.2005, 10.47
Hvis de holder seg til god, gammel 2D i Worms World Party-stil, og inkluderer online hopper jeg i taket. Savner å svinge meg i ninjarope....

Den amerikanske versjonen av Kirby: Canvas Curse er forresten ute nå, om noen er interessert. Har bestilt den selv.
232897​
det ser bra ut det. Skal nok bestille det i nermeste fremtid. Det fikk veldig bra på gamespot si review iallefall.

Lukter det svidd her. Jeg synes penga brenner i lomma. :rulleøyne: Hot! :djevel:
 
#33
Når kommer Advance Wars Dual srike ut?

Noen som vet?
 
#34
Opprinnelig skrevet av Affable@17.06.2005, 23.45
Når kommer Advance Wars Dual srike ut?

Noen som vet?
234135​
Whola! :tommelopp:
Release Dates:

USA 09.10.2005
Europa 30.09.2005

Det spillet skal kjøpes. Sniff Sniff det lukter brent her altså.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#35
Å herregud, ja! Yakitate!! Japan kommer til DS!

Opprinnelig skrevet av dsIGN
Bandai will be bringing the Yakitate!! Japan anime series to the small dual screen, the company revealed this past week. Tentatively titled Yakitate!! Japan, this DS take on the series is set up like a board game. You collect ingredients, make bread, and set up a shop on the game board. If rival players end up in your shop's space, they have to buy bread from you.

The game will offer wireless play and a number of different bread types. A Japanese release for Yakitate!! Japan is expected in Summer.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#36
*elske*

Dette kommer til å bli flott på min nyanskaffede DS candy pink.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Opprinnelig skrevet av Thinaran+23.06.2005, 13.54-->
Å herregud, ja! Yakitate!! Japan kommer til DS!

<!--QuoteBegin-dsIGN
Bandai will be bringing the Yakitate!! Japan anime series to the small dual screen, the company revealed this past week. Tentatively titled Yakitate!! Japan, this DS take on the series is set up like a board game. You collect ingredients, make bread, and set up a shop on the game board. If rival players end up in your shop's space, they have to buy bread from you.

The game will offer wireless play and a number of different bread types. A Japanese release for Yakitate!! Japan is expected in Summer.
235696​
[/b]
Endelig kommer altså hva jeg alltid har drømt om - en bakeri-simulator. Hurra...? :ehm...:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
Du har tydeligvis ikke sett animen spillet er basert på. ;)


Uansett, 1UP har lagt opp en preview på det nyeste Mystical Ninja-spillet til DS: Ganbare Goemon: Toukai Douchuu Daiedo Tenguri

Opprinnelig skrevet av Jeremy Parish
The game plays out much like the Super NES classic Legend of the Mystical Ninja, fusing action with adventure.
(…)
Being a DS game, of course, Goemon makes a few concessions to the technology. The top screen, perhaps not surprisingly, sports a map throughout most of the action. The touch screen also comes into play in strange ways: The gameplay is actually displayed on the bottom screen, so the touch interactivity actually works in tandem with the standard D-Pad-based control. Tapping on certain enemies will knock them over, or cause untouchable ghosts to materialize and become vulnerable. Plucking a tightrope will cause it to snap back into place and launch its occupants sky-high. Tapping townsfolk or signs will allow Goemon to interact with them. What touch-screen elements we've seen are, to date, fairly uneven in their application, but there is at least some mild creativity on display.