DS-Nyheter

#61
Det så tåpelig ut. Hvorfor gjør de det om til et strategi/kort-spill?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Ser for meg at det eneste spillet består av er et digert bilde av ei fitte, teksten "Here" og en pil som peker mot fitta. Ha-ha.
 
#68
G4 (den derre TV-spill kanalen) har visst nettopp arrangert en eller annen prisutdeling kalt "G-Phoria". Der var det også mulighet for å teste mange kommende spill, og Gamespot har testet en del DS-spill, deriblant Mario Kart DS og Advance Wars DS. Gamespot har oppdaterte masse nye previews og gameplay videoer. Jeg vil spesielt anbefale de nye Mario Kart videoene, som kan finnes her. Damn nice grafikk til DS å være.
 
#69
Nintendo har startet en enorm markedsføringskampanje for å promotere DS sine wi-fi muligheter. De skal kjøre denne filmen på kinoer over hele usa. Veldig stilig laget! :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Tro desverre at en god del (spesielt dah mainstream) ikke kommer til å skjønne den der. *sukk* Senest for en time siden, da jeg spurte wow-guilden min om noen hadde en Nintendo DS fikk jeg "I'm too old for that" som svar. :doh:
 
#74
Har lest litt om den. Har ikke mulighet til å prøve selv, men den skal visst være ganske tidlig i utviklingsstadiet. Den har ingen lyd (noe som er en ganske stor mangel i et LucasArts spill) og ethvert trykk på skjermen fungerer som et museklikk. Ganske irriterende kan jeg tenke meg. Er noen flere "mangler" også, men det er i hvertfall på rett vei.
 
#75
En nyhet som ikke har blitt nevnt her er at Loopy, som lagde snes Advance, en snes emulator til gba, har sluppet samme emulatoren til DS.
fortsatt mye som ikke funker, men det jobbes med as we speak, og det blir sluppet en ny og forbedrett utgave 30/7.
Han kalte selv den nåværende emulatoren "quick and dirty port" , men funker visst nok imponerende bra. Oppdaterer med et bilde eller to når jeg selv får testet den.

ps: iponerende bra= Full hastighet på noen spill, med lyd og hele pakka.
 
#77
Jeg satser på at du kan laste ned noen Nintendo spill på Revolution og overføre de til en DS før eller siden - på lovlig måte. Hvis ikke kontrollen til Revolution blir en håndholdt i seg selv. GBA2 anyone?
 
#80
me... wants... that...

DS-nyhet: jump superstars demoen er ute på nettet.
skal hjem nu straks og oppdaterer posten etter jeg har prøvd den.