DS-Nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, du er nok den første. :D
 
Nyeste Famitsu viser frem en hel masse nye DS-spill, blant annet det overnevnte Tales-spillet. Her er en liste (tror alle disse er nye, jeg har i hvert fall ikke hørt om noen av dem før)

- Tales DS
- Daikoukaijidai DS
- ASH
- Wishroom
- Kaitou Wario
- Custom Robo DS
- English Training DS
- Tingle RPG (!?)
- Detect Hacker
- Densetsu no Starfi 4
- Puzzloop DS
- Mario Basket 3 vs 3
- Crossword
- Jigsaw Puzzle
- Sudoku
- Bomberman Story
- SD Gundam game
- Stylebook series (Bandai)
- Ocha Inu no Heya
- San-X Dreamland
- Dangerous Jiisan
- Nobunaga's Ambition DS
- Dracula
- Yugioh
- Tenchu
- Vs. Puzzle Papi Inu Vector Wan!!

Her er noen scans:



Kilde: http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=65904&page=1&pp=50


Og så har det dukket opp et bilde av USB WiFi-adapteren som Nintendo har tenkt å gi ut. Det kjipe er at den later til å bli temmelig dyr. Nintendo UK har sagt de vil selge den for £30. :blunk:



Og til slutt: Yoichi Wada har nylig bekreftet at ikke bare Final Fantasy IV skal komme til GBA, men også V og VI. I samme slengen nevnte han at, til tross for mangel på informasjon, jobber de fortsatt med en remake av Final Fantasy III til DS.

Kilde: http://www.rpgamer.com/news/Q4-2005/100505a.html

Redigert: Snublet nettopp over disse:







Ut ifra det lille vi ser her synes jeg dette virker veldig lovende (sånn grafisk, altså).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shigsy@05.10.2005, 17.25
Og så har det dukket opp et bilde av USB WiFi-adapteren som Nintendo har tenkt å gi ut. Det kjipe er at den later til å bli temmelig dyr. Nintendo UK har sagt de vil selge den for £30.  :blunk:
266318​
Øh... det er MER enn hva jeg gav for det trådløse PCI-kortet mitt. Og erfaringsmessig har ikke USB-dongler sjans til å være i nærheten av ytelsen til et PCI-kort. Trekk deres egen konklusjon angående hvorvidt den trådløse greia til Nintendo er noen vits i å kjøpe...

Men ellers: Stilig. :)
 
Blir skummelt hvis mamma får vite at det kommer et sudoku spill til DS. Da kjøper hun seg det, og tar DS'en fra meg :(
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants+05.10.2005, 17.51-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@05.10.2005, 17.25
Og så har det dukket opp et bilde av USB WiFi-adapteren som Nintendo har tenkt å gi ut. Det kjipe er at den later til å bli temmelig dyr. Nintendo UK har sagt de vil selge den for £30.  :blunk:
266318​
Øh... det er MER enn hva jeg gav for det trådløse PCI-kortet mitt. Og erfaringsmessig har ikke USB-dongler sjans til å være i nærheten av ytelsen til et PCI-kort. Trekk deres egen konklusjon angående hvorvidt den trådløse greia til Nintendo er noen vits i å kjøpe...

Men ellers: Stilig. :)
266359​
[/b]
Nå er jo jeg helt grønnsak på dette, men kan man altså spille online uten ruter så lenge man har trådløst nettverkskort? Hørtes skummelt ut.
 
Det føler jeg meg ganske sikker på at går, men skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke jeg har noe bedre peiling på dette enn deg. :p


Her er et bilde av Mario Basket



Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd dette var et GameCube-spill. Ser ut til at man må trykke på skjermen for å droppe ballen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av plan_9@05.10.2005, 23.00
Nå er jo jeg helt grønnsak på dette, men kan man altså spille online uten ruter så lenge man har trådløst nettverkskort? Hørtes skummelt ut.
266463​
Online-saken til DS-en fungerer sammen med 802.11g-standarden, så om du har en bredbåndslinje du deler med en trådløs ruter eller via en PC med trådløst nettverkskort går det igrunn for det samme.
Selv har jeg ruter, så jeg bør være klar for nettspilling med en gang Mariokart kommer. Gleder meg! :D
 
Jeg kaster inn et spørsmål jeg. Er det bekreftet en dato på Castlevania spillet som kommer til DS?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dobbelpost for the great bump justice!



NEW WARIO LAND! :D

Og fra screenien ser det ut som det kommer til å ha Metroidvania-oppbygning. Fett!

Jeremy Parish på 1UP har også noen tanker angående de nye gamle Final Fantasy-spilla:

I'm actually most intrigued by the stated intent to make FFIII a fully-3D game; chances are pretty good that Square Enix will come up with a really nice 3D engine for DS (probably even better than Nanostray's) and that they'll be using it for many more games. This opens the door for a low-cost conversion of Final Fantasy VII, and I have to say, if the FFVII remake kids have been clamoring for all this time ends up on a Nintendo system I'm gonna laugh until I puke.
:ler: