Duke Nukem Forever Never

#21
Jeg tror jeg kunne satt noen lapper på at dette ikke kommer ut dette tiåret.

-dnall
 
#22
SITAT(Superduper @ 19.12.07, 20.54) 94406
Noen som vet om det kommer til konsoller?
[/b]
Følgende ble i hvert fall nevnt:

Opprinnelig skrevet av ShackNews.com

Platforms for the game were not confirmed, but when asked today whether Xbox 360 in addition to PC is likely, Broussard's response sounded positive though not definitive. "I don't think we've stated that yet for the record but your observations are probably correct," he conceded.
 
#23
Syns å huske at DNF ble annonsert til N64 i sin tid også, så da er det vel bare å børste støvet av den gamle traveren og!
 

Kilik

Lokal moderator
#26
SITAT
Duke Nukem Forever, the highly anticipated sequel to its revolutionary 1996 PC game Duke Nukem 3D, is projected to be completed in late 2008, with versions likely for Microsoft's Xbox 360, Sony's PlayStation 3 home video game consoles and personal computers.
[/b]
SITAT
Miller also confirmed the existence of a downloadable Xbox Live Arcade version of Duke Nukem 3D, which will feature on-line multiplayer support, Xbox Live achievements, on-line score boards, and a co-op mode.[/b]
Dallas Business Journal


:gunsmilie:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Ja fyfaen, den Live Arcade-versjonen av Duke Nukem 3D har de nå hypa siden 1968, og den kommer jo faenmeg aldri. 3D Realms is fucking us again! :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Og der blei det jaggu utsatt til 2009. =D SITAT
UPDATE: 3D Realms has informed Shacknews that a release date and platforms for Duke Nukem Forever were not confirmed in its interview with the Dallas Business Journal. A more detailed official response is expected later today. [/b]
 

oma

Village Drunk
#31
trenger vi virkelig flere "antihelter" på lik linje med duke? har vi ikke allerede en haug av dem her ute?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#32
Har følelsen av at de fleste spillhelter er ekle PK-glættiser*, jeg. Det er ikke like kult å spille en fredsmegler som går rundt med kofferten sin og utfører diplomati hos krigsrammede regimer, rett og slett.

Vi trenger Rambo og Duke som ytterpunkter, i en verden der stort sett alt er gråsoner.

* Politisk korrekt - i alle fall i amerikansk standard
 

oma

Village Drunk
#33
Kratos 2, kisen i Gears of War, Altair, trenger vi flere uengasjerende hovedpersoner med bakgrunn som er tenkt ut i en halvtime?

Gi meg heller flere serious sam spill, det prøver hvertfall ikke være noe mer enn det det er.


edit: hvorfor har det seg sånn at det alltid skal være en bitteliten kort forklaring som skal være bakgrunnen til hovedpersonen? Hvorfor kan ikke man få spillt litt av den kjipe oppveksten til Jimmy Hopkins i Bully feks? Hvorfor blir man alltid kastet inn i situasjonen det øyeblikket det skjer? Spillopplevelsen hadde vært mye mer komplett om man kunne leve seg mer inn i hovedpersonene sin livssituasjon før spillet begynte. Om spill som medium skal bli sett på som like "verdig" som bøker og film, så må det gjøres ett forsøk på det.
 

oma

Village Drunk
#37
Joda, flere eksempler er det, men hovedparten av alle er jo dumme og uintelligente, uengasjerende og irriterende. Meh, dette er noe jeg tenker mye på når jeg spiller og tenker på spill generelt, så om noen måneder så klarer jeg å si noe konstruktivt om dette, but for now, im just ranting
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#40
sitter på datalabben på skolen nå (morgenstund har gull i munn) og har ikke tilgang på lyd. Men er noen av de grise harry one linerne til Duke i videoen?