Dukes WOW characters emne

Dukie

nice girl
Jeg velger å starte et nytt et istedenfor å lese igjennom ørten andre emner.

Hvilken character skal jeg være? Nå har jeg vært i tenkeboksen veeeeeeeeeldig lenge og jeg vet ikke.

Hvilken character er ranket som best? Hvem er dårligst? Hvem tar hvem i PVP?

Jeg var shaman og digget han, men de jeg skal spille med er alliance så da blir det alliance på meg. Jeg vurderer enten Paladin eller Mage. Hvor populære er disse characterne?

Da jeg var lvl 14 mage da knuste jeg en lvl 14 paladin, men en paladin på lvl 15 knuste min lvl 14. Og da jeg var lvl 15 og møtte en lvl 13 rogue så ble jeg knust 7 strake før jeg skiftet takitkk og knuste han totalt. Duden sa at rogue er spessielt bra mot mages.

Dette her blir inviklet, enkelt og greit så lurer jeg på hvilken character er best i alliance.

Da jeg spilte mage så ble jeg så frustert over hvor ræv han er på lav lvl, men digger mage, og paladin ser også rått ut.

Åssen character velger jeg?

Halky

Veteran bruker ;)
For det første, så er dette topicet feilplasert, siden allle emner om WOW ska nå inn under rollespill sekjonen :p

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Mage er da ikke spesielt ræva på lav level...

Ja, det stemmer at Rogues er gode mot mages. Mye stunning, spell interuption og rask skade.
Det viktigste er at du finner en karakter som matcher din spillestil, og ikke nødvendigvis bry deg om hvem som er best og dårligst nå. Slikt kommer til å bli rettet på i senere patcher uannsett.

Det handler om dyktighet, Duke. Er du dyktig slår du de som ikke er like dyktige, og vica versa.

Iallfall når man kommer høyere i level ...

Personlig foreslår jeg en druid, disse er alt i ett.
De kan tanke heale og nuke, de har også en dps form som angriper en gang i sekundet, noe som er utrolig bra mot spellcasters, de har også roots og travel form.
Hvis du ikke vil spille druid, :( spill en mage.

Ikke tenk på hva som er best eller dårligst, heller på hva som er moro å spille. For meg ble karaktervalget enkelt.. jeg skulle være Tauren uansett, og Druid eller Hunter interesserte meg ikke. Valget sto mellom Warrior og Shaman.. valgte Shaman siden jeg tror Warrior kan bli litt kjedelig i lengden. Artig med en klasse som har litt variasjon og forskjellige spells.

Hvis det står mellom Paladin og Mage for deg, så vil jeg anbefale Mage. Paladin mangler variasjon, og kan bli kjedelig i lengden. Med mage kan du forvandle fienden til sau. Hvor bra er det!?

spiller druid, og liker det veldig godt, er bra både solo og i grupper. og du kan gå rett fra en kamp til neste, du slipper å ta en 20-30 sekunders pause etter hver kamp, noe som dukker opp på mage rundt lvl 20-30. paladin har jeg aldri prøvd, så det kan jeg ikke si så mye om :)

Jeg endte opp med Troll Hunter fordi jeg ville teste det. har ikke angret et sekund engang! Bare mekk en character og spill en times tid. Klarer å danne seg et fint bilde åssen det vil være å spille den characteren på den korte tiden.

Opprinnelig skrevet av Con Dar@15.02.2005, 23.44
spiller druid, og liker det veldig godt, er bra både solo og i grupper. og du kan gå rett fra en kamp til neste, du slipper å ta en 20-30 sekunders pause etter hver kamp, noe som dukker opp på mage rundt lvl 20-30. paladin har jeg aldri prøvd, så det kan jeg ikke si så mye om :)
178226​
Det er faktisk først når du begynner å spille en annen klasse, at du skjønner at druids faktisk er bra, dessuten blir vi sikkert buffa neste patch :tommelopp:

Jeg tror nok de mest sannsynlig konsentrer seg om å buffe Warrior før Druid...

Etter planene mine skal jeg være en undead hunter. Dessverre fikk de jeg bestilte fra for lite eksemplarer inn, så jeg må vente minst en uke til =(

Med mage kan du forvandle fienden til sau. Hvor bra er det!?
:trollmann: Jeg gjorde det ofte!.... men saken er at når jeg spilte mage så skjedde det VELDIG ofte at fiender var immun mot alle mine cast, det var sååå irriterende. Vet ikke om det var en bug eller ikke.

Men jeg hørte at Paladin og shaman er ranket som nr one, men om det thagen sier stemmer: At det blir bedre balansert i videre patcher så er det bra.

Hva er dealen med warlock a? Warloack kan jo ha en demon med seg hele tiden, hva er warloacks svakhet? Det blir jo nesten 2 mot 1 :D

Helvete as, jeg tror valget står mellom paladin og mage. Jeg var som sagt mage på betaen, og han var ikke så bad egentlig. Men paladin høres så myyyee sykere ut.

Thagen: Jeg fikk WOW i posten idag, thx for handelen. Let me know når spenna er på kontoen din.

Opprinnelig skrevet av Duke@16.02.2005, 13.13
men om det thagen sier stemmer: At det blir bedre balansert i videre patcher så er det bra.
178373​
Når sa jeg det? Men det er nok sant det, for de prøver jo alltid å balansere det så godt som mulig.

Thagen: Jeg fikk WOW i posten idag, thx for handelen. Let me know når spenna er på kontoen din.
De har ikke kommet inn enda ihvertfall, men det er ikke noe som haster. Bare de er på vei og til rett konto så er jeg fornøyd. =]

skal hente spillet på posten i dag og det står mellom NE rogue og hunter... positive og negative opplevelser med hver av disse?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Rogue eier. Jeg spilte en human rogue til lvl34 på Final Beta og var storfornøyd. En rogue er direkte gøy og motiverende å spille, med dual wield, stealthing abilities, backstab/ambush, etc. Man sniker seg opp på en fiende, kjører ambush og kidney shot (betyr 250% skade og stun), kjører videre med sinister strike (150% pluss 'combo points') og dreper fienden komplett før den rkeker å reagere. Herlig!

Jeg har dog prøvd en del characters, og finni ut at alt blir tøft med tida når man begynner å få de gode klassespesifikke skillsene. As we speak er jeg en lvl21 undead priest, og det må spilles omtrent på motsatt måte som en rogue, men dæven å det er gøy likevel. For the horde!

Jeg aner ikke lenger hva som var poenget mitt.

ble hunter og liker det til nå! :p

Opprinnelig skrevet av Duke@16.02.2005, 13.13
Hva er dealen med warlock a? Warloack kan jo ha en demon med seg hele tiden, hva er warloacks svakhet? Det blir jo nesten 2 mot 1 :D
178373​
Warlock er debuffere og damage over time dealere.
De er ikke videre kjappe i å drepe monstre, men til gjengjeld er deres spells veldig sterke.
Med summons er det best å ha en pet som kan tanke når du går solo, og ha en pet som skader bra eller gir bonus stats i et party.
Jeg digger Warlock^_^

Jeg fant ut at jeg likte Warrior bedre enn Rogue. Spilte Rogue på Final Beta, og startet med en dwarf rogue nå. Så lagde jeg en Night Elf warrior, og føler at jeg koser meg mer med den. Warrior er sikkert noe ensformig karaktertype, men den har likevel abilities som gjør at fienden konstant mister liv over en viss tid, f.eks. Charge er også noe jeg har forelsket meg i. Så sant jeg har mulighet, starter jeg aldri en kamp uten.

Paladin levler nå inn i gamperæva fort da. Du kan forvente deg på lvl 14/15 etter første dagen.
Jeg tror også Hunter blir ganske kjedelig i lengden. Selv valgte jeg hunter, siden mange sier at det er som å styre to personer, noe det faktisk er. Gleder meg til jeg kan få Pet Raptor o.l :D

Rouge er jo også ganske tøft, men nesten alle er det.
Jeg og en venn spiller med en Nightelf priest vi møtte mens vi spilte, han er lik lvl som oss, og han gruser det meste, men igjen så har han spilt en god del også. Poenget mitt er at myten om at priester bare skal heale er bullshit, de har sinnsyk dmg også.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.02.2005, 18.28
Paladin levler nå inn i gamperæva fort da. Du kan forvente deg på lvl 14/15 etter første dagen.
Jeg tror også Hunter blir ganske kjedelig i lengden. Selv valgte jeg hunter, siden mange sier at det er som å styre to personer, noe det faktisk er. Gleder meg til jeg kan få Pet Raptor o.l :D
180718​
Hadde en paladin på lvl 27 i FB som jeg likte svært godt, men jeg følte ikke at jeg levlet så veldig fort opp...
men uansett, og jeg var helt bombesikker på at jeg ville velge Dverg paladin i retail, men av en eller annen merklig grunn valgt jeg NE hunter.
(alle vennene mine skulle være NE druid eller rouge :doh: )
En stund (fram til lvl 15) angret jeg på at jeg hadde valgt hunter, men nå (lvl 23 nesten 24) Koser jeg meg skikkelig!
Hunter er ikke mer ensformige enn andre klasser, og når du kommer til ranged dmg, så er de teh l33t pwnage! :kul:
Jeg fokuserer nesten bare på marksmanship, men hvis fienden kommer nær, så får de smake min dual-wield!

Jeg anbefaler BÅDE Paladin og Hunter bare så dere vet det...