E-postvarsling

#21
Blei akkurat bomba av 8 e-poster ifra spillegal. Funny... =D
 

Sancti

Terrorkatt
#22
Når jeg skriver dette innlegget, ser jeg at det står nederst "Du mottar varsling på e-post ved nye svar". Jeg har ikke krysset av for dette i utgangspunktet, men er det noen måte å fjerne det på igjen?
Jeg får mail med tittel både på norsk og engelsk. Jeg tror jeg har prøvd det meste av innstillinger, men det vil ikke stoppe.
 
C

Crizpy

Gjest
#24
Høhø...fikk nettopp 43 nye meldinger brasende inn :D
Er det bare jeg som synes det er litt tøft?
 
#25
Fikk noen e-poster fra spillegal her forleden, bare koselig ^_^
 
#26
Bare sånn litt off-topic:

Når jeg lager ett emne, kan jeg da ha en tittel som ikke har noe med innholdet å gjøre, så lenge det ikke grenker noen?


Edit: "grenker", morsomt ord det ja.
 

Sancti

Terrorkatt
#27
Det er en fordel å bruke emnetitler som sier noe om hva emnet inneholder, sånn at de som er interesserte kan lese det, og de som ikke er det slipper.
 
#30
Det er bare til å a) Fjerne den første haken på Fast Reply b) hver gang du svarer i et emne fjerner du emnet fra lista på Kontrollpanel.

Og vips, "Du har ingen nye e-postmeldinger". :D
 
#32
Det er ikke akkurat gøy med denne e-mail varslinga, når du har mailen din hos Gmail, og i tillegg har installert Gmail notifier som viser en popup hva gang du har fått ny mail....

veldig stress med denne e-mail varsling når du har det satt opp slik.
 
#35
Takk Musa!
hvorfor det ikke falt meg inn, er utenfor min forstand......
har lagt varslingene under spam nå... håper det fungerer
*krysser fingre*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Argh! Har sittet her og prøvd å fikse dette en stund nå... men det viser seg å være "litt" vrient, ettersom de som har laget skin- og språkstøtten til IPB regner med at de som vil endre på noe av det er i besittelse av telepatiske evner. Har ikke sett mer rotete tjohoi på aldri så lenge. Vi snakker om ting som er definert gjerne både to og tre ganger, hvorav bare én (som regel den minst opplagte) blir brukt. Hurra!
Og - dere gjettet det - epostvarslingsboksen når man bruker Kjapt Svar er i denne gruppen. Dobbelt hurra!
Faktisk ligger denne inne i en del av språkpakken, og språkpakken er ikke riktig satt opp, så jeg får ikke endret det. Jeg KAN prøve meg på en kjapp og gæli-greie, så jeg gjør det nå.
Kryss fingrene, er dere snille.

Edit: IT R TEH FIXED. Dere kan nå hylle meg og sende enorme pengegaver.
 
#38
funker nå!!! e-postvarsling er ikke på som default!! Jippi!!

*tilfredstiller yetipants oralt*
..... *slikk* men pengene mine får du aldri *slurp*

THREE CHEERS FOR THE MIGHTY YETIPANTS!!!
 
#40
Mongis: problemet ligger i kontollpanelet ditt...
der har du sikkert samtlige emner ennå liggende under abonnement, ta og slett de og se om det fungerer da