E3 2007 - Nintendo

Kilik

Lokal moderator
#22
Nei, ikke akkurat noen overraskelse det.

Zelda: PH blir nok mitt neste DS-spill...

Online Mario Kart Wii i 1.kvartal! Ser dog veldig utdatert ut.
 
#23
Noe jeg ikke skjønner er hvorfor JEG/DU/DERE skal bry meg om at gamlinger spiller wii?

Virker som Nintendo virkelig satser på akkurat dette budskapet...
 

Kilik

Lokal moderator
#25
All talk, no play...

Super Mario Galaxy den 12.november i USA.
 

Kilik

Lokal moderator
#27
Wii Fit. DDR-lignende greie for trening. Tydeligvis konferansens store nyhet.
 
#28
Mario Kart!!! Ventet lenge på dette, spiller vel ingen rolle om det ser utdatert ut, det er Mario Kart!

Dette har jeg og flere jeg kjenner sett fram til, vet om mange som har kjøpt wii og egentlig bare går å venter på mario kart. Mye nostalgi fra barneårene over Snes...
 
#30
Her var det mye for hardcore-markedet..

Edit: Jo visst, rettskrivning og vektreduksjon. :)
 

Kilik

Lokal moderator
#32
SITAT(KapteinOlimar @ 11.07.07, 19.03) 73255
Mario Kart!!! Ventet lenge på dette, spiller vel ingen rolle om det ser utdatert ut, det er Mario Kart!
[/b]
Joa, forsåvidt enig i det. Noen som fikk med seg hvor mange som kunne spille online samtidig?

SITAT(Cake? @ 11.07.07, 19.04) 73259
WiiFit?
...
:grine:
[/b]
Det verste er at det vil selge som faen.

Var det ikke noe lignende til NES en gang i tiden?
 
#34
Hvis du allerede er i grei form, hvor mange timer med WiiFit trenger man for å få utbytte? 4 timer daglig?

Casual indeed..

Edit: Ser ut som det er laget spesielt for Reggie.
 
#35
Reggie er overvektig, ja. :D

Det er i hvert fall mye kreativt på gang i Nintendo. Spørsmålet er selvsagt hvor gøy produktene blir i lengden.

Redigert: Da var det ferdig. Høydepunktet for min del var i hvert fall Mario Kart Wii (med Wii Wheel).
 

Kilik

Lokal moderator
#36
En av de svakeste E3-konferansene jeg har sett. Wii Fit er forsåvidt spennende og vil nok utvide markedet ytterligere, men det var ingenting virkelig interessant for gamers. Virker som kvaliteten på E3-konferanser er omvendt proposjonalt med salget til respektive selskap. Bør vel bety at Sony har noe spennende på gang...
 
#37
Sony vinner på walkover...
 
#39
Jepp, begynner å se frem til Sony sin pressekonferanse.
Virker som om Nintendo fortsetter å vike fra deres "We are all about the games", og nå i en langts større skala.

Jeg aldri forestille meg at jeg sitter foran TV'n, omringet av familie mens vi alle finner ut hvor tjukke vi er. Eller BMI da..

Det lille vi så av Galaxy så morsomt ut da..
 
#40
Nåja, nytt Mario Kart med online og ratt er da en stor nyhet. Galaxy og SMBB i løpet av året er også en fin nyhet. Zapper til spill som Resi; absolutt holdbart. Wii Fit: greit nok, men som hovednyheten?? Pressekonferansen var ikke av de beste, men jeg finner da mye fint i Wii'en ennå, heldigvis.