E3 2007 - Nintendo

#41
Ja, dette var søvndyssende saker. Ikke annet enn Mario Kart som vekket oppsikt på dennne konferansen. Hadde de i det minste fyrt løs nye trailere for Mario Galaxy, Smash Bros og Metroid så er jeg sikker på at det hadde hjulpet godt på helhetsinntrykket. Håper vi får se mer nytt fra disse spillene i løpet av messa.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#42
Ja akkurat det vi trenger, en stairmaster/badevekt kontroll...

Dette var bortkastet tid. Lite nye spill, et par latterlige kontrolltillegg og et utall cheesy promovideoer. DS er bra, det visste jeg fra før. Jeg var skeptisk til Wii, derfor jeg ikke har skaffet maskinen, men denne konferansen bekreftet for meg at Wii er en maskin jeg ikke kommer til å kjøpe.

Wii virker mer som et leketøy for småunger samt en treningsmaskin for eldre enn en faktisk spillekontroll. Bra at de prøver å være innoative, men kanskje en idè å prøve og servere noe til de litt mer tradisjonelle gamerene der ute også?
 

Kilik

Lokal moderator
#44
SITAT(kilik @ 11.07.07, 19.05) 73260
Var det ikke noe lignende til NES en gang i tiden?
[/b]
Joda, fant fram et av mine gamle Nintendo-blader her.

Nintendo-Magasinet nr. 11/1992:

 
#45
SITAT(Cake? @ 11.07.07, 17.07) 73261
Dette kunne ikke vært verre.

Faen heller, jeg kjøper en 360....
[/b]

Har forsåvidt forståelse for at man velger 360 om man bare ønsker en konsoll, og spiller en del. Det er jo stort sett de eksklusive titlene fra Nintendo som gjør wii verdt å eie og disse er jo til gjengjeld stort sett alltid bra. Det er bare det at det ikke er så mange titler i året. Er du derimot av de mange som ønsker flere konsoller vil jeg definitivt anbefale wii! :)

Mario Kart, SMBB, Metroid og Super Mario Galaxy etter at vi endelig har fått Super Paper Mario. Det holder for meg på wii. Tror disse kommer til å bli veldig bra. ...

Multiplatformtitler er stort sett bedre på 360 synes jeg (mye pga achivementssystemet som jeg liker godt). Er spent på Sony etterpå, tror ikke det blir mange overraskelsene, men igjen er det en konsoll for de få eksklusive titlene for min del. Er også spent på Home og det achivements liknende systemet der...

Synes nintendo leverte som forventet, kommer nok noen gode previews av de store tiltlene mot fredag, blir moro å lese mer om hvordan galaxy og SMBB innfrir.
 
#46
Hvorfor være så interessert i Mario Kart?

Ikke at jeg er grafikkhore eller noe, men det ser ut som et gc-spill. Det ser ut som Double dash + baner vi allerede har spillt.
Det lille rattet kan bli morsomt.. i en times tid. Etter det hopper du over til å styre med analogen, fordi det gir BEST kontroll.





edit: KapteinOlimar, jeg eier en wii.
 
#47
SITAT(Cake? @ 11.07.07, 19.29) 73275
Hvorfor være så interessert i Mario Kart?

Ikke at jeg er grafikkhore eller noe, men det ser ut som et gc-spill. Det ser ut som Double dash + baner vi allerede har spillt.
Det lille rattet kan bli morsomt.. i en times tid. Etter det hopper du over til å styre med analogen, fordi det gir BEST kontroll.
edit: KapteinOlimar, jeg eier en wii.
[/b]
Hvorfor er det ratt i bilen da?
 
#48
SITAT(kilik @ 11.07.07, 17.05) 73260
Joa, forsåvidt enig i det. Noen som fikk med seg hvor mange som kunne spille online samtidig?
Det verste er at det vil selge som faen.

Var det ikke noe lignende til NES en gang i tiden?
[/b]

SITAT(Tales @ 11.07.07, 17.33) 73276
Hvorfor er det ratt i bilen da?
[/b]
Jepp, du har helt riktig. Det er jo tross alt ikke ett spill vi snakker om..
 
#50
SITAT(Cake? @ 11.07.07, 17.29) 73275
edit: KapteinOlimar, jeg eier en wii.
[/b]

Sorry...

Ja, men da er det jo bare å handle en 360 også da. Så kan du nyte begge konsollene :)

Som jeg postet under 360 tråden synes jeg de har en utrolig tett og sterk lineup med spill.

Mario Kart får mange billige poeng fra meg pga mye nostalgi og gode minner fra Snes dagene. Ellers er det jo en farbannet bra spillserie da... :rulleøyne:
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Det rattet er vel heller ikke noen nyhet akkurat. Ubisoft leverte et lignende ratt med spill som det forferdelige GT Pro Series i fjor:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#52
Eh, er det ikke forskjell på den ferdig versjonen og spillet som vises fram på spillmessen da?

Noen som har en kjekk link til hvor jeg kan få sett konferansen?
 

Kilik

Lokal moderator
#56
Antar forresten at Smash Bros. Brawl ikke blir online siden det ikke ble nevnt i listen av onlinespill.

Hvor var tredjepartsstøtten? Bare meg eller ble ikke et eneste nytt spill annonsert fra den kanten?
 
#58
Ny lanseringsliste for Europa på N-Europe med bla MP3 dato og bekreftelse på at Forever Blue kommer. Ingen SSBM i år. Ble jaget fra PC-en til Wii, så noen andre får lage ett emne om det, om behovet er der.