E3 2007 - SONY

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#42
ååååååååååååååååh Vamp
 

Kilik

Lokal moderator
#43
Føler Kojima røper vel mye i trailerne sine...

Tidlig 2008 verden over. Kjedelig for amerikanerne, bra for europeerne.

Si fra hvis dere finner en HD-versjon av traileren. Litt vanskelig å gjøre seg opp en mening om grafikken på en dodgy stream.

Folklore floppet salgsmessig i Japan.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#47
Fallout =D nei var bare Killzone
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Litt tidlig med FFXIII. Blir vel neste E3.

Sony var klart best av de tre store i år med ny PSP, Home og god del ekslusive titler til både PS3 og PSP, men ingen imponerte på noen måte. Ingen rumble var skuffende.
 
#53
Synes dette var på linje med Microsoft. Lite nytt, men mer om allerede annonserte spill.
Er den økende kostnaden for å produsere spill grunnen?

Håpet på noe fra Team ICO...
 

Kilik

Lokal moderator
#56
Utrolig mange rykter ute og går nå om hva som skjer i Europa.

Leste nettopp på en fransk side om at det ikke blir et priskutt i Europa, men at de slenger med MotorStorm og en ekstra kontroll i pakken til den gamle prisen. Men vi får se. Blir nok annonsert noe offisielt i løpet av E3.


MS sa ingenting om hva Elite ville koste i Europa når den kommer om en måned, så mulig de venter til de har hørt hva som skjer med PS3.
 
#57
En ting imponerte meg idag, MGS4, alt annet var bare crap.

<strike>edit: greit, Smash så også bra ut :)</strike>
 
#60
Føler Kojima røper vel mye i trailerne sine...
[/b]
Oj? Hvordan kan du si det? Folk klager jo alltid på at han aldri røper noe, første gang jeg har lest noen si at han røper for mye :hm:

Så hva syntes folket om Ratchet & Clank?
http://www.gametrailers.com/player/21635.html


Mine tanker om Sony på E3

Jeg ble overrasket, jeg fikk en "wow" følelse, MGS utrolig, GT utrolig. Sony hadde egentlig mest å vinne pga starten til PS3. De har utrolig mye bra på lager, LittleBP, Echochrome, Re5, UT3, GT, MGS osv.. Er det ikke slik en pressekonferanse skal være? Skal du ikke få den "wow" følelsen? Skal du ikke blir engasjert?

PSP: Greit, fint med noe nytt, syntes kanskje de kunne forandret psp'n litt mer, men jeg har allerede en psp, kommer neppe til å kjøpe den nye. Kunen vært litt kult med rumble til psp :)

PSN: Bra med updates, fint å høre at de satser, kjør på!


Grade: B