E3 2007 - SONY

Kilik

Lokal moderator
#61
SITAT(NiloPilo @ 12.07.07, 12.29) 73440
Oj? Hvordan kan du si det? Folk klager jo alltid på at han aldri røper noe, første gang jeg har lest noen si at han røper for mye :hm:

Så hva syntes folket om Ratchet & Clank?
[/b]
Vel, jeg synes en mengde med 5+ minutters-trailere med mye nøkkelinformasjon spolerer en del. Vis meg heller da gameplay fra første brettet uten å antyde for mye om setting/story. Føler det går utover spillopplevelsen. Jeg vil bli overrasket.

Ratchet & Clank virker veldig bra utfra gameplayvideoer jeg har sett.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#63
Jeg gidder ikke å snekre ett nytt emnet men på 1up show nevte de at UT til PS3 vil ha støtte for mods og custom maps snekret med UT SDK'et. Last ned på PCen sleng filen inn på et tommelstikk og last over på PS3 :svette:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#64
Jepp, de nevnte det på pressekonferansen også. Ganske interessant, og en funksjon som sannsynligvis ikke vil være på en eventuell 360-utgave, takket være at Core ikke har harddisk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#65
Pluss at Microsoft er powerhomo på alt som gagner kunden men som de ikke kan feste prislapper på. Tar du i tillegg støtten for KB+M i betraktning, så begynner det å bli fristende å kjøpe en PS3 bare for å spille UT3 "ordentlig". :sikle:
 
#66
Kanskje århundres dummeste spørsmål, men er det sonesystem på PS3 som det var på PS2? Både når det gjelder DVD'er og spill?
Lønner det seg å kjøpe en amerikansk PS3? Hva skjer med frakt\toll da?
 
#67
Spill - sonefri, kjøp hvor du vil i verden
Blu-Ray - soneinndelt etter Region A (USA), B (Europa), etc. Men overraskende mange Blu-Ray-filmer fungerer på tvers av sonene, du kan blant annet se en oversikt her
DVD - Kun sone 2 på europeiske PS3-konsoller.

Og ja, det lønner seg nok å kjøpe en amerikansk PS3, nå vil jo disse i tillegg synke med 100 dollar. Såfremt du takler at Blu-Ray og DVD hovedsaklig er amerikansk sone, så vil dette lønne seg. Frakt koster litt, men ikke så enormt mye, og toll greier du å lure deg unna om du handler på de rette stedene.
 
#68
SITAT(Jani @ 14.07.07, 13.29) 73699
Spill - sonefri, kjøp hvor du vil i verden
Blu-Ray - soneinndelt etter Region A (USA), B (Europa), etc. Men overraskende mange Blu-Ray-filmer fungerer på tvers av sonene, du kan blant annet se en oversikt her
DVD - Kun sone 2 på europeiske PS3-konsoller.

Og ja, det lønner seg nok å kjøpe en amerikansk PS3, nå vil jo disse i tillegg synke med 100 dollar. Såfremt du takler at Blu-Ray og DVD hovedsaklig er amerikansk sone, så vil dette lønne seg. Frakt koster litt, men ikke så enormt mye, og toll greier du å lure deg unna om du handler på de rette stedene.
[/b]
Tusen takk for sjapt svar. :)
Ah, det er jo genialt at de har fått fjerna sonetullet sitt på spill. Og vil nesten tro at før eller senere får man selv DVD'ene og Blu-Ray sonefri. Hørt at http://www.videogamesplus.ca/ er veldig bra. Forslag til andre sider man heller kanskje burde handle på?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#74
bare ett kjapt spørsmål til API/elekronikk folket er det mulig for Sony og implitere soneinndeling på spill i en fremtidig firmware oppdatering?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Etter hva jeg har hørt er det allerede soneinndeling på spill, men utgivere velger selv om de benytter seg av den eller ikke. Dette er bare hva jeg mener å huske, dog.
 

Terje

mostly harmless
#76
Ikke akkurat; spillutviklerne har mulighet til å la spillet "se" hvor i verden konsollen befinner seg og programmere det til å oppføre seg deretter. Dermed kan for eksempel tyskerne få grønt blod uten at det må gis ut flere versjoner av spillet. Dette kan jo også brukes til soneinndeling, men jeg tror ikke det er den opprinnelige tanken bak.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Ah, en kommentar fra noen som veit hva de prater om. Bra. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
Litt som Neo Geo for ca. 100 år siden. Hadde man masjin med nazibios ble blodet hvitt, men hadde man japsebios ble blodet rødt, og kvinnebryster gjorde naturlige, svulmende bevegelser.
 
#79
SITAT(Thinaran @ 14.07.07, 10.05) 73670
Jepp, de nevnte det på pressekonferansen også. Ganske interessant, og en funksjon som sannsynligvis ikke vil være på en eventuell 360-utgave, takket være at Core ikke har harddisk.
[/b]
Her er et lite intervju med Mark Rein som sier at mods definitivt kommer til 360-versjonen også. Men det må jobbes med, og det er nettopp det som er grunnen til utsettelsen.

SITAT
So what will 360 owners love about Unreal Tournament III?

Rein: It rocks. It's so much fun to play on console. There's a little bit of auto-aim like on Gears... what I like is none of our success on console has affected our games on PC. We have mods on UT for PlayStation3 and...

What about the 360 version?


Rein: To bring mods to 360, we're going to have to make some serious changes.

So you're not going to include them?

Rein: Oh, it's going to happen but 360 is a closed system so we have to work with Microsoft on that.

He also reveals that this is the reason that UT3 is delayed on the 360.[/b]