E3 2010 - Diverse trailere og ting som ikke er verdt egen tråd

D

Deleted member 91

Gjest
Oh shit, silver age og manga ser knall ut. Minner meg på at jeg burde spille gjennom Splosion Man snart.

D

Deleted member 91

Gjest
yeah and if you stick a knife into youre eye you wil have trouble seeing. wqhen will they fix this problem??? i just want to stick a knife into my eye.

JA! Slutt å poste negative videoer om xboxen nicholas har gledet seg til så lenge!!

D

Deleted member 91

Gjest
Ha ha men seriøst, om du ikke klarer å la være å løfte og riste på spillmaskinen din mens den snurrer dvd-er fortjener du det du får.

Kilik

Lokal moderator
Den kan forresten forhåndsbestilles hos Spaceworld.no til 1900 kr. Den gamle 120 GB-versjonen går for 1600 kr med 4 spill (Forza Motorsport 3, Halo ODST, Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men det er Ace Team! Som mekka Zeno Clash! Yayyy!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har jo ikke timer der lenger, men vedder spenn på at de sitter å planlegger en innbyttekampanje as we write.

Ang ikke å bevege xboxen mens discen spinner, så fuck alle som mener at det er greit at Xboxen herper discen om kassa er i bevegelse. Dette er faen ikke 1999 og vi har fungerende CD-rom som ikke gir discene rom til å bevege seg (Da tripple f. eks (som også fungerer jævlig mye bedre)). Fuck M$ og fuck alle som forsvarer det pisset der.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er selvfølgelig ikke ideelt. Hadde det vært bedre om den ikke spiste discer om man rista på maskinen mens den snurra? Ja, lett. Men når det er sagt, det er så jævla nonissue fordi hvor jævla vanskelig er det å ikke riste på maskinen mens den står på seriøst hva fan. Det er ikke det at jeg forsvarer Microsoft elns, jeg bare syns det er jævla idiotisk å angripe dem for det.

Redigert: Selv det ble nesten litt for consolewarriorete, jeg mener mer sånn ut av alt man kan klage på ved 360-en så syns jeg ikke det her er så jævla big deal, ikke så lenge det er RROD på gang, dyre HDD-er, støynivå etc.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fortell gjerne mer oma.

oma

Village Drunk
Husker ikke stort mer. Det var 300 til 1000kr avhengig av hva du byttet inn av konsoller, og jeg mener å huske 1000kr dealen var xbox elite, gløttet bare raskt på en plakat i en eske på torsdag.

http://gamestop.no/

Spørsmålet er om litt bedre wireless og en støyfri maskin er verdt en ekstra tusing..