E3 2011 - Pressekonferanser, hype

Kilik

Lokal moderator
#1
Microsoft - Mandag 6. juni kl. 18:00
Sony - Tirsdag 7. juni kl. 02:00
Nintendo - Tirsdag 7. juni kl 18:00

Selve E3-messa åpner tirsdag kl. 21:00.

Gametrailers vil streame alle tre samt EA og Ubisoft.


Nintendo vil vise fram Wii 2 (Project Café) som det florerer masse syke rykter rundt, men eneste vi vet så langt er at den slippes en gang neste år og skal være tilstede i spillbar form. Endelig navn? Ny måte å spille på igjen? Et skikkelig onlinesystem? Det går rykter om ny IP fra Retro Studios, Pikmin 3 og en haug tredjepartstitler. På 3DS kan vi vente oss Kid Icarus, Mario Kart, Resident Evil Revelations, Paper Mario og Super Mario 3DS blant annet. På Wii får vi nok en endelig datostempling på Zelda: Skyward Sword.

Sony jobber nok på spreng for å få PSN oppe og gå før E3 og vil bruke konferansetid på brannslukking. Uansett vil PSP2 aka NGP være konferansens høydepunkt. Pris, lanseringsdato og lanseringsspill får vi forhåpentligvis svar på. Ellers får vi nok se nærmere Twisted Metal PS3 (Jaffe), Uncharted 3, The Last Guardian, Final Fantasy Versus XIII og muligens Rockstars (enn så lenge) PS3-eksklusive Agent. Går rykter om God of War 4.

Microsoft har gjort det bra med Kinect salgsmessig, så de vil nok kjøre videre på det, men med flere hardcore-spill denne gang. GTA IV ble annonsert på Microsoft-konferansen i 2006 så da er det kanskje på tide med et nytt spill fem år etter? Summer of Arcade 2011. Også som alltid går det rykter om et nytt Halo. En bitteliten sjanse for Xbox 3-annonsering også vil jeg tro.


Skyrim, Mass Effect 3, Bioshock Infinite, BF3, Call of Duty 8, Arkham City, Rage, Dark Souls, Saints Row 3, Max Payne 3, Ass Creed 4, XCOM, MGS Rising, Dead Island, SSX, Ninja Gaiden 3, Hitman 5 og Devil May Cry-rebooten er sikre multiplattform-kort. Thief 4, Diablo 3, Far Cry 3, Beyond Good and Evil 2, Resident Evil 6 og ikke minst Half-Life (Episode) 3 er sannsynlige overraskelser.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Fuck yes inn på ground floor på en Kilik E3-tråd!!!!!!

Er selvfølgelig mest spent på Wii2, ikke fordi jeg nødvendigvis er så jævla gira på den men fordi jeg er så nysgjerrig på hva som skjer med kontrollen og hardwaren generelt. Sony og MS virker begge litt gjesp, hadde vært kult om MS hadde noe tøft å vise frem men Halo blir sannsynligvis dritt uansett så meh to the eh. Forhåpentligvis blir det no multiplayerfootage av BF3, det er jeg pumped for ass.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Forventer som jeg før har nevnt at både MS og Sony annonserer sine neste maskiner på de respektive konferansene uten å ha noe som helst konkret å vise fram. Det kommer til å bli røyk, speil og CG i hauger og lass.
Med andre ord vinner Nintendo E3 andre år på rad. :p
 
#5
Skyrim, Mass Effect 3, Bioshock Infinite, BF3, Call of Duty 8, Arkham City, Rage, Dark Souls, Saints Row 3, Max Payne 3, Ass Creed 4, XCOM, MGS Rising, Dead Island, SSX, Ninja Gaiden 3, Hitman 5 og Devil May Cry-rebooten er sikre multiplattform-kort. Thief 4, Diablo 3, Far Cry 3, Beyond Good and Evil 2, Resident Evil 6 og ikke minst Half-Life (Episode) 3 er sannsynlige overraskelser.
Tjaaaaaaaaa, ikke så ille dette. Er noen spill her jeg ser frem til, hovedsaklig Mass Effect 3 og Skyrim men det blir sikkert noen fulltreffere her ellers også.

Håper mest på noe nytt og spennende istedenfor de tradisjonelle oppfølgerne da, men vi får se. Vi får se hva skjer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Etter siste teaser fra Dark Souls sikler jeg etter å få vite mer om det spillet. Demon's Souls er noe av det friskeste og mest awesome jeg har spilt det siste tiåret, hvilket minner meg på at jeg burde ta den siste demonen jeg har igjen i New Game++++, så jeg kan starte på nytt game for femte gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Det kommer nok til å bli mye fra det på messa. Spillet er mye lenger på vei enn noen ante og visse utvalgte nettsider har allerede nå motatt previewkode.

Sånn ellers utenom det forventer jeg store ting fra Saint's Row 3, Arkham City, Bioshock 3, Skyrim, Last Guardian og Deus Ex 3. Blir forøvrig og spennende å se hva utviklere har på 3DS-tapeten siden jeg regner med at de fleste har hatt tid nok til å skarpe sammen no by now.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Metal Gear Rising, Hitman 5, Skyrim og Max Payne 3 håper jeg vi får høre mye om, spesielt først- og sistnevnte som har fordufta som en fjert i vinden de siste årene.

Ellers håper jeg David Cage sitter og jobber som faen på sitt neste verk, siden det hadde vært hyggelig med noe Interactive Drama-spill i løpet av 2012.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#10
hva jeg tror vi kommer til å få se:

-EA viser battlefield 3 demo på sony konferansen
-Modern Farfar 3 trailer på ms konferansen
-Mer move og kinect shizzle ingen bryr seg om
-Jubi Såft viser Æssæsins Krid 3 trailer på sony konferansen

helvette fryser over om vi får se dette tier:

-Gaben annonserer Half Life 3 på sony konferansen med PS3 som lead platform
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Asscreed 3 dukker aldri i verden opp. Det Ubi fokuserer på framover er Revelations som skal slippes til høsten eller så.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
More like Zone of the (Pre-R)ender(ed Cutscene)s amirite
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#17
Rockstar er vel aldri på E3 (som i egen booth eller pressekonferanse) er ikke det gimicken deres?
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Ikke på E3 i form av egen stand nei, men GTA IV, Chinatown Wars og Agent ble annonsert på konferansene til henholdsvis MS, Nintendo og Sony.

Rockstar har blitt verstingene på utsettelser. North-avdelingen har ikke levert noe siden GTA IV med ekstrapakker mens hos Vancouver-avdelingen må man helt tilbake til Bully.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Konami går remake crazy! Silent Hill 2 og 3, Zone of the Enders og MGS1-3 skal alle gis ut til 360 og PS3 i HD. :yoshi:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#20
Og den såkalte pressekonferansen deres var en forhåndsinnspilt video.:ras: