E3 2011 - Pressekonferanser, hype

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#43
ser fake ut men



baby slåss spill
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#44
Super Smash Br4s? Virkelig? Brfours? Skjønner ikke navnet.
Men for all del, det spillet blir moro uansett hva det heter. Smash-spillene har oppnådd multiplayer perfection, så hva de skal legge til nå vet jeg neimen ikke.
 
#46
Alt jeg trenger fra E3 er Halo: Combat Evolved HD
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Er bare å kjøpe det til PC.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#49
Ett spill jeg har mer lyst til å spille på move med ekte ^TM^ 1 til 1 bevegelses gjennkjenning og en dings i hånden som ser ut som en lyssaber (og føles som en lyssaber)

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Det jeg ser for meg er at Kudo Tsunoda dukker opp, gliser sleskt, sier "Xbox Live is still not hacked," og så bare fortsetter å glise i en time.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Bare putter denne inn her:



Da er det altså EA kl 21.30 som er neste.
 
#54
Det neste store for min del blir konferansene til Sony og Nintendo, selv om jeg er redd for at det blir no skuffings der også.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#56
Hvorfor spiller alltid de verste developerne?

Uansett, det der... ser geeernt ut. Gernt sier jeg.
 
#57
Så har jeg vært på jobb og ikke fått med meg Microsoft sin konferanse, men utifra spillsidene så har de allerede "tapt" E3? Så mye elendig påtvunget kinect-drit. Ja, Kinect er nå verdig et kjøp av hardcore gamers nå som vi kan rope "TEAM, KEEP YOUR DISTANCE" i Mass Effect 3 og nå kan jeg endelig holde venstrearmen stivt ut og vaive den rundt mens jeg hamrer på noe usynlig med høyrearmen i Minecraft!!!!!

Gleder meg til Sony, håper vi får se litt mer The Last Guardian og FFVersusXIII.
og FFXIII-2