E3 2012 Infotråd

Kilik

Lokal moderator
#1
E3 2012 5.-7. juni

Pre-E3 konferanser (norske tider):




Fredag 1. juni
GameTrailers First Look Special – 07:00
Konami – 07:30

Mandag 4. juni
Microsoft - 18:30
EA – 22:00


Tirsdag 5. juni
Ubisoft – 00:00
Sony – 03:00
Nintendo – 18:00


GameTrailers streamer hele sulamitten som vanlig.



MS med Halo 4 og Kinect-moro i alle fall. De bruker å vise en del multiplattform-trailere ettersom de er først ute. Også kan det være man får noen hint om neste generasjon...

Sony vil på PS3 vise Smash Bros.-klonen, The Last of Us, God of War 4, Quantic Dreams nye spill og forhåpentligvis The Last Guardian. Vita sliter salgsmessig, så det ventes at de har noe stort på luringa. Det ryktes det at de har en cloud gaming-greie på gang...

Nintendo vil vise Wii U i all sin prakt med Pikmin 3 og ny Mario-plattformer bekreftet. Nytt spill fra Retro og par andre overraskelser er ventet. På 3DS får vi nok se Paper Mario og Animal Crossing som har vært i utvikling lenge. Kanskje også et nytt Zelda...
 
#3
E3 er alltid bra, men i år håper jeg det blir mye fra GTA 5 og kanskje til og med en oppfølger til Red Dead Redemption
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Har ikke Rockstar generelt ikke brukt E3 for å promotere storspillene sine?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Farg meg (foreløbig) totalt uinteressert i Microsoft sin konferanse. Jeg skal prøve å få med meg Sony pga The Last of Us og The Last Guardian, og Nintendo sin for Wii U. Vil Gametrailers eller noen andre streame dette for oss dødelige?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7

Kilik

Lokal moderator
#9
GTA V kan kanskje dukke opp med en trailer hos en av konsollprodusentene, men det ville vært ulikt Rockstar.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Spent på hva Quantum Dream har å vise. Ellers er det bare Wii-U som er skikkelig interessant.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Håper på noe sjokkoversielt og kontrerende.

Sånn seriøst så håper jeg på at det kommer noen nye, fete PC-spill vi ikke har hørt om. Og noe nytt rusk til Xbox 360 som ikke er Kinect, fnis.
 
#13
Hva med en liten konkurranse? Gjett hvor mange gamle spill Nintendo relanserer til sine nyere systemer: Jeg tipper 7.
 

Kilik

Lokal moderator
#15
Tipper på nedlastbare HD-remasters av GC/Wii-spill til Wii U.
 
#16
Blir spennende i år, veldig spennende. Gleder meg stort til Nintendos pressekonferanse, håper på en skikkelig lineup slik at jeg kan kjøpe på launch med god sammvittighet.

I år har jeg lagd en liten bingoliste med ting jeg vil se, brødrene mine har gjort det samme, så får vi se hvem som får flest. Her er min:

 
#17
Jeg gleder meg til å se det lenge etterlengtede Star Wars point'n'click eventyrspillet fra LucasArts. Eller er jeg veldig spent på Ron Gilbert's "The Cave" som visstnok har surret rundt i hodet hans i 20 år.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Spennende liste, her er mine favoritter fra de du har skrevet ned:
  • Skpul farao Wii D 3D
  • Br. Skcam Krigldyp prnjort
  • Wenolicker UdiO
  • Zelmfm 3DS
  • Dortol 3

Sånn ellers kunne jeg nesten begått drap for å få Majora's Mask 3D. Nesten.