E3 2012 Infotråd

#41
Nintendo Direct Pre E3 2012.
Etiketter: Hm.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#42
Det var jo noe, husker ikke alt nå men med introduksjonen av Nintendo Network/Miiniverse eller hva det var, som i beskrivelsen minnet mye om Xbox Live, må de uansett få på plass en bedre løsning enn dagens vennekoder, forhåpentligvis noe som ligner nevnte Live.

Når det gjelder fjernkontroll på til TVen, uhmf, ser ikke for meg at jeg vil bruke det men om maskinen blir aktivt brukt utelukker jeg det heller ikke så ja takk uansett. Den nye Pro-kontrollen minner mange om 360-kontrollen, fullt forståerlig, men ingen som klager og om det skal være mulig å spille de såkalte "AAA"-titlene som nå kommer Nintendos vei skulle det vel bare mangle.

Blir spennende å se hva de presenterer av spill senere på konferansen!
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Det er allerede bekrefta at de dropper vennekoder til fordel for navna kontoer sånn som de to andre.
 
#47
Miiverse-opplegget virker igrunnen spennende. Tenker da spesielt på det jeg tolker som Demon's Souls-aktig funksjonalitet der spillere legger igjen kommentarer som man ser selv om man spiller single player. Kan muligens bli rotete, men går ut ifra man har en viss mulighet til å kontrollere hva man vil se.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#48
Hvordan skal de moderere dette? Slik som jeg tolker den Wara Wara-greia, så blir det et åpent rom. Gleder meg til småunger blir druknet i forespørsler om smågodt og sjokolade. Wara Wara = Det nye jippii.no.
 

Kilik

Lokal moderator
#50
GameTrailer starter showet 17:30 i dag, en time i forkant av MS-konfen, med en del interessante greier:

Ed Boon stops by to show exclusive new footage from INJUSTICE: GODS AMONG US, and our special guest correspondent Sir Peter Molyneux gives Geoff the first details on his next project at 22 Cans. Then, the one and only Ron Gilbert from Double Fine comes by to talk about his new project THE CAVE.
Kevin Smith joins the All Access Team live in studio to discuss his new Hulu series, and Microsoft’s Phil Spencer drops by to announce the Summer of Arcade lineup. Plus, don’t miss the exclusive premiere of the epic new trailer for TRANSFORMERS: FALL OF CYBERTRON, and hear the first news about a major musical artist’s involvement in TEKKEN TAG TOURNAMENT 2.
 
#52
Men han skal revolusjonere spillverden med sitt neste spill! Jeg lover!
 
#54
Never 4get
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#55
Ikke værre en han *DURURURURURUURURUURUUR* karen som hadde Ubisoft nøkkelnotaten



 
#56
Nei, men Microsoft sin starter snart (\o/) så denne passet best.
 
#57
LITERALLY
ONE
MINUTE
AWAY
hvorfor er jeg alene her
 
#59
Haloroid Prime-gameplay :confused:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#60
laaaaaaag i strimen