[Multi] E3 2018

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#22
It's been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGI trailer, gave some interviews and... went dark. Normal procedures for these kinds of things -- you announce a game and then shut up, roll up your sleeves, and go to work. We wanted to give you The Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that.​
As soon as we concluded work on Blood and Wine, we were able to go full speed ahead with CP2077's pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point, we made a decision to remove talking about the game only when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realize you've been (im)patiently waiting for a very long time, and we wouldn't like anyone to feel that we're taking this for granted. On the contrary -- it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real too :).​
But to the point. Today is the day. If you're seeing this, it means you saw the trailer -- our vision of Cyberpunk, an alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilized life and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don't let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single-player, story-driven RPG. You'll be able to create your own character, and well..., you'll get to know the rest from what we show at our booth at E3. Be on the lookout for the previews!​
Before we finish, you probably have some questions, right?​
  • When?
When we told you we would only release the game when it' ready, we meant it. We're definitely much closer to a release date than we were back then :), but it's still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drivesus -- it's the beauty of being an independent studio and your own publisher.​
  • How big?
Seriously big, but...., to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we'll do this before we start talking about any pre-orders or ask anything of you.​
  • Free DLC/Expansions/DRM?
Expect nothing less than you got with The Witcher 3. As for DRM, CP2077 will be 100% DRM free on PC.​
  • Microtransactions?
In a single player role-playing game? Are you nuts?​
Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you post and we treat it very seriously.​
Yours,​
CD PROJEKT RED Team​
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#25
Fallout 76. Forstår jeg det slik at det kan spilles singleplayer, men fungerer best i multi, litt som Destiny? En helt mongo utrulling av info fra Bethesda.

E:

Speaking at Bethesda's E3 2018 showcase, game director Todd Howard announced that Fallout 76 is a game played "entirely online." Every inhabitant of Vault 76 is a real person -- just like the player. That isn't to say its a massively multiplayer game though -- it's more like a more like a "shared world" shooter, similar to games like Destiny. When you play the game, you'll be on a map with a dozen or so other players. Not hundreds, not thousands - just a dozen.
 
#26
Er vel sånn de fleste survivals er? Gjør din egen greie, samarbeid med noen om du føler for det for at enkelte ting skal går fortere.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Blir vel sånn som Rust og de spilla der hvor man teknisk sett kan prompe for seg selv, men det er omtrent umulig å komme noen vei siden å bygge alt fra våpen til bygninger krever sinnsykt mye ressurser. Men men, vi får se.

Sånn ellers prøvde jeg å legge inn Alexa-appen på mobilen for å spille Skyrim, men kjerringa bare påstår at telefonen min ikke er en smart device. Hu hører tydligvis at jeg prater, men bare igger meg. :ras:

Så fyra jeg opp DLCen til Prey som blei slippi under pressekonferansen. Det var jaggu en interessant greie. Man er ihvertfall en eller stakkars jævel ombord på no romstasjon i bane rundt månen. Der skal man kjøre gjennom VR-simulasjoner av hva som skjer nå aliengsene angriper en base på månen. Om dette faktisk har skjedd eller er teoretisk aner jeg ikke.
Ihvertfall har man flere folk og spille som og hver av dem starter på et forskjellig sted på basen. Layouten er alltid den samme, men fiender, items og andre ting endrer seg mellom runs. F.eks var det to mimics med pyro som ganske raskt drapsdrepte meg første gang. På andre forsøk var det tre vanlige og de gikk mye greiere å ta ut. Særlig siden jeg hadde pistol.
Ihvertfall har man bare en svekling å velge i starten, men han har potensiale for psykiske evner. Greia er da at man låser opp de andre ved å gjøre små sidequests og etterhvert som man finner blueprints og andre ting er de og permanente. Når man dør får man og funbux og disse kan brukes til å kjøpe våpen og sånt før neste run. De er heldigvis ikke tilgjengelige som mikrotransaksjoner.
Alt i alt virker dette som en artig roguelike så det blir å spille mer.
Største negativet er at istedetfor å stille settings for gamepaden i selve spillet blir man nå pælma over i det ubruklige systemet til Steam. Tok altfor lang tid å grave rundt i menyer bare for å få invert.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#28
Si ifra om det kommer/har kommet noe om

>Kingdom Hearts 3
>The Last of Us 2
>MediEvil Remastered
>Resident Evil 2 Remake

På forfot takk.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#29
Square-Enix-showet var nettopp. Det var en halvtime langt med trailere vi har sett før og en bit med gameplay fra Lara Croft reboot 3 som så ut som Uncharted 4.

To nye spill, et som handler om en døv fyr som banker latinoer, og dette da:


Det er Platinum Games så satser på at det kan bli å eie.
 
#30
@Sjutten Kingdom Hearts 3 har fått dato 29.01.2019.

Har ikke hørt noe om de andre, men relatert så får Resi 4 får HD remake nå i juli, noe som blir å eie.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#31
Resident Evil 2-remaken kommer visst samme uka \o/
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#32
Death Stranding aka The Postman fremvisning/traileren til sony wtf
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33

Håper på noe mer info om Metroid Prime 4 nå. Ellers ser jo cyberpunk 2k77 ut som det allerede begynner å bli noe.
 

demake

Seksuelt godteri
#34
Så ninty er klokka seks i kveld nårsk tid?
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Deah Stranding fortsetter å gjøre meg :psyduck:

Spider-Man så forøvrig veldig bra ut så det blir muligens coppa.

Nå er det bare en time igjen til jeg kan jekke meg en øll i godstolen og myse på E3s høydepunkt. Blir å følge Giant Bomb sin stream. :woomy:
 

demake

Seksuelt godteri
#38
Jeg har null interesse av Smash, så den Nintendo directen kjeda meg spent i hjel. Skal de gjøre noe annet i trehuset enn å sitte å runke over Smash?