E3 er fortsatt en greie, også i 2017

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Ja her er denne igjen:



EA sin konf starter straks, og for de som har lyst til å diskutere live, dett innom Discorden da vel?

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Det var ikke overraskende ganske dølt og mest sportball og Star Wars, men! Vi får et nytt spill fra Josef Fares (Brothers):


I A Way Out spiller du og en venn to karer som bryter seg ut fra fengsel. Spillet er kun spillbart i coop.


I morgen er det Xbox og Scorpio reveal, her er en stream jeg fant:


Går også på den offisielle Xbox-Twitchen.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
A Way Out skal jeg sjekke ut bare fordi det er Josef Fares. Det overbeviste ikke akkurat veldig, må jeg si; det faller i kategorien "kult hvis det funker, men...".

Høydepunkter:
  1. Dama i Star Wars: Gratis Mobilspill Jeg Aldri Har Prøvd Men Som Ser Helt Krise Ut-segmentet hadde et utseende jeg fant tiltalende
  2. Øøøøhhhh...
Bånn i bøtta-punkter:
  1. "Vi har fått prøve Xbox Scorpio og det er helt sinnssyke greier ass, sjekk her hva vi har fått til" *bokstavelig talt bilder av rygger, knær og lår fra Madden og ingenting annet*
  2. De jævla live-kommentarene over spillfootage. Dette er dypt, gjennomgripende middelmådige spillopplevelser, og for å få det til å virke interessant har de hyra inn kommentatorer til å preike over forhåndsinnspilte sekvenser. Star Wars Battlefront 2-segmentet lot til å være et forsøk på å slite ut seeren med kjappe klipp gjennom kontekstløse, meningsløse trefninger, tilsynelatende med det formål å få deg til å plassere "spille et flerspillerskytespill på nett" rett under "trekke ut tåneglene med tang" på ønskelista. Da de dro i gang det nyeste NFS-spillet - tydelig inspirert av The Run, komplett med ubehjelpelig actionfilm-tapning - og begynte å omtale en biljakt henta rett fra en tostjerners rampage i GTA som noe som "ga en unik actionfilm-opplevelse" og "får spilleren til å føle seg som en helt umiddelbart" måtte jeg slå av
  3. "The brand-new IP from Bioware" som bokstavelig talt så ut som Mass Effect kryssa med Game of Thrones på de få sekundene de viste. Kanskje det var med et par Titanfall-mechs også, bare for å være sikker. Litt tvilende til en ny scifi-IP fra Bioware rett etter at de tok livet av Mass Effect
  4. Jeg veit ikke hva som er mest riktig; at EA tror folk kjøper dette, eller at folk faktisk kjøper det. Jeg veit heller ikke hvilket av de alternativene som er mest skremmende, men dette er jo ikke bra på noen måte. Det var absolutt ingenting av det jeg så (inkludert A Way Out) som var noe som helst annet enn "dette har du sett utallige ganger før, bare med noen ørsmå forskjeller", og det er vel der jeg føler blockbuster-markedet er i 2017. Kanskje dette bare er sånn ting er? Samme greia som med Hollywood, storspill-bransjen søker også lavest mulig entropi? E3 er iallfall en god anledning til å være takknemlig for at spillbransjen er blitt mye mer allsidig og uensartet de siste årene, for det er virkelig helt håpløst stelt når EA kan være en av de største aktørene i et medium som bokstavelig talt ikke har noen grenser for hva slags opplevelser du kan delta i.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Ikke en Amiibo???
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Slo av MS-streamen akkurat.

Positivt:
  • Jeg slipper fortsatt å tenke på om jeg burde ha kjøpt meg en Xbox
  • Jeg lo litt sånn halvhjertet da de brukte Playerunknown's Battleground for å reklamere for den nye, gjeve 4K-konsollen sin
Negativt:
  • Kan noen snart bare brenne ned hele dette faenskapet, det ble vist nøyaktig ett interessant spill på en time og det var et faux-2D-indieopplegg kalt The Last Night; sjekker jeg hjemmesida står det "Platforms: Xbox One - PC - Mac" så da er den saken grei
  • Hvem er dette egentlig laget for? Finnes det noen som kjøper dette dritet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Mener å huske jeg anbefalte folk å kjøpe enten PC eller PS4 da dette dro i gang, men men. Er det forresten annonsert noe som helst til PS4 som er av interesse? Dreams er det eneste jeg kommer på.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
MS-streamen varte enda en stund. Uinteressante AAA-spill, indie-søppel og PC-ports. Ingenting interessant unntatt det spillet som Yeti nevnte.

Nå skal de vise det nye Bioware-spillet.
 
#12
Så litt på MS-streamen. Det Metro-spillet så jo fint ut, bare synd at det man aldri kommer til å oppleve det man så i den scripta trailern. Et nytt bilspill, helt likt de andre bilspilla bare med penere skyer (??) og 2018-utgaver av enkelte modeller. Asscreed Origins, der tipper jeg man må klatre opp på pyramider og sånn fordi Ubisoft.

Buzzwordet er tydeligvis 4K?
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Devolver sitt show er ihvertfall som forventa... noe. :psyduck:

E: Ooooh, Billie Lurk og Daud sammen igjen mot The Outsider. Blir garantert å eie.
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#14
Buzzwordet er tydeligvis 4K?
Var overraskende høyt 4k-fokus ja, men det var vel hele poenget med den nye maskina også. Synes egentlig Xboksen fremstår som en mye bedre 4k-maskin enn det stusselige greiene Sony klarte å komme opp med, men virker jo som prisen blir deretter også. Og er 4k virkelig noe folk bryr seg om ennå?

Det eneste jeg synes var kult med MS-konferansen var egentlig bakoverkompatibilitet med den gamle OG-Xboksen. Har fortsatt en bunke spill til den liggende jeg gjerne skulle testa igjen, og dette er en god måte siden det ikke finnes en skikkelig emulator. Trenger heldigvis ikke den dyre modellen for det da.

E:
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#15
Sjekka 4chan istad og foruten at de driter på seg i grisesinne fordi man dreper nazier i nye Wolfenstein er det og dramalama på gang siden Bethesda nok en gang prøver å ta betalt for mods. Regner med at dette går like strålende som sist. =D
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Kan noen snart bare brenne ned hele dette faenskapet, det ble vist nøyaktig ett interessant spill på en time og det var et faux-2D-indieopplegg kalt The Last Night; sjekker jeg hjemmesida står det "Platforms: Xbox One - PC - Mac" så da er den saken grei
Folk har saumfart twtteren til kisen som mekker dette og han er rimlig garmergator så da har ikke du lov til å like det. :v