E3 - long gone?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(kilik @ 31.07.06, 01.03) 17430
TGS er 22.-24. september.

Litt trist hvis dette blir et faktum, men jeg ser også fordelen med å få spillnyheter bedre spredd utover året.
[/b]

Leipzig game convention er i august, TGS er i september og Game Developer Conference er i oktober :grr:

Lodin

Der Waaaah
SITAT(GombA @ 31.07.06, 23.48) 17613
PA-stripe
[/b]
De var en del av problemet! En av grunnene til at det var så jævla folksomt der var fordi Gud og hvermann etterhvert slapp inn. De lager en liten stripe om spill, det betyr ikke at de er en del av media (selvom tjukken bruker bloggen sin til å mase om de siste små indie-spilla sine). De hadde ikke noe der å gjøre og det hadde ikke omtrent 50% av resten av de som var der heller.
10 andre grunner til at det gikk i dass.

Vel, jeg er forsåvidt enig der Lodin, det virket som hver minste lille tulleblog fikk tilgang på messa, ikke rart det var enorme køer for å prøve Wii da. Men akkurat når det gjelder PA så har jo de litt mer inflytelse og grunn til å være der enn mange andre vil nå jeg påstå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tatt i betraktning at det sto noe sånt som "Work in a video rental place that carries games? That could be your ticket to E3." under "How do I get in?"-guiden på E3-sida, så må nok også jeg si meg enig med Lodin her. :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Egentlig bare bra, nå slipper vi at utviklere avbryter prosjektene sine for å raske sammen noe å vise frem på E3(kremthostHALO 3harktvi), kun for å stoppe kjeften på konkurrentens fanboys.