E3 Spesial

Kilik

Lokal moderator
#41
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@21.04.2005, 13.52
MADDEN NFL NEXT-GEN COMMERCIAL
DEBUTS ON ESPN -- ONE TIME ONLY!

Along with finally providing an answer to the question of which player will be picked first in the 2005 NFL Draft, the first hour of ESPN's Draft coverage on Saturday, April 23, will also give the world its first look at the next generation of videogames -- Madden NFL football will make its next generation debut in a TV ad airing within the first hour of the broadcast, which begins at 12:00pm ET / 9am PT.

Next Generation of Madden NFL


Helt sykt!!! :sikle:
209483​
Ikke så veldig imponerende. Har nok litt større forventninger til grafikken i neste generasjon enn det der. Dessuten ga ikke de bildene noe særlig inntrykk av hvordan spillet ser ut når man faktisk spiller. Mulig jeg forandrer mening når jeg får sett videoen...Blir nok lagt ut som en torrent tenker jeg...
 

Kilik

Lokal moderator
#42
Opprinnelig skrevet av wise@21.04.2005, 15.52
alle tider er lokal tid

sony usa - mandag 16. mai, kl. 1500. i culver city.
microsoft - mandag 16. mai, kl. 1930. i shrine auditorium, sentralt i LA
nintendo - tirsdag 17. mai, kl 0900. stedet er uvisst, nintendo har som regel pressekonferansene sine på kodak theatre i hollywood
sony europe - tirsdag 17. mai, kl 1200. sted uvisst.

Takk for infoen. Da blir det følgende tidspunkt norsk tid for de som har tenkt å følge E3-konferansene direkte via nettet:

Sony USA: Tirsdag 17.mai, kl. 00.00
Microsoft: Tirsdag 17.mai, kl. 04.30
Nintendo: Tirsdag 17.mai, kl. 18.00
Sony Europe: Tirsdag 17.mai, kl. 21.00

Praktisk nok har vel de fleste her hjemme fri den dagen...
 
#43
Opprinnelig skrevet av Kilik+21.04.2005, 19.02-->
<!--QuoteBegin-wise
@21.04.2005, 15.52
alle tider er lokal tid

sony usa - mandag 16. mai, kl. 1500. i culver city.
microsoft - mandag 16. mai, kl. 1930. i shrine auditorium, sentralt i LA
nintendo - tirsdag 17. mai, kl 0900. stedet er uvisst, nintendo har som regel pressekonferansene sine på kodak theatre i hollywood
sony europe - tirsdag 17. mai, kl 1200. sted uvisst.

Takk for infoen. Da blir det følgende tidspunkt norsk tid for de som har tenkt å følge E3-konferansene direkte via nettet:

Sony USA: Tirsdag 17.mai, kl. 00.00
Microsoft: Tirsdag 17.mai, kl. 04.30
Nintendo: Tirsdag 17.mai, kl. 18.00
Sony Europe: Tirsdag 17.mai, kl. 21.00

Praktisk nok har vel de fleste her hjemme fri den dagen...
209609​
[/b]
Tør jeg spørre hvordan du kan følge disse konferansene live?
 
#44
Det lurer jeg også på. Vet at man kan følge dem live hvis man har Gamespot Complete eller IGN Insider, men er det mulig å se konferansene steder hvor man slipper å betale? Husker det var mulig å se Nintendos konferanse live på Nintendo.com. Håper det er mulig i år også, men jeg vil også se de andre live.
 
#47
Da blir det nok mest sannsynlig en rolig russeavslutning på meg. Uansett, har du kredittkort så er det jo bare til å ta en gratis 7-dagers prøvetid med gamespot complete, så se konferansene skal jeg klare uansett.
 
#48
Litt mer om Perfect Dark.

I 2002 annonserte Microsoft at Rare var igang med utviklingen av Perfect Dark Zero, oppfølgeren til førstepersonsskyteren Perfect Dark til Nintendo 64. Etter annonseringen har det ikke vært mye til informasjon eller bilder, og selv om det var antatt at spillet skulle komme til Xbox, så vi intet til det. Men nå kan det se ut som spillet snart er klart, for etter ryktene å dømme, har førstepersonsskyteren vært spart for nestegenerasjonskonsollen Xbox 360.

Spillet vil vises til E3 neste måned, og det ryktes at spillet vil være en lanseringstittel for Xbox 360. Og man skal heller ikke se bort fra at det blir en Live-hit, for spillet vil visstnok også inneholde online-spill, og ifølge Eurogamer vil det også være mer spillere samtidig under kampene enn noensinne sett tidligere i online-spill til konsoll.

Selve historien er satt til før Perfect Dark begynner, hvor Joanna Dark og hennes far blir involvert i en konspirasjon som vil linkes med orginalens historie. Historien vil kunne oppleves i både en- og flerspiller-moduser, og det er også sagt at det vil bli en anti-co-op-modus, hvor en spiller leder Joanna Dark, mens den andre leder hennes erkefiende.

Forvent mer Perfect Dark Zero-stoff til E3-tidene neste måned!
 
#49
Opprinnelig skrevet av Kilik+21.04.2005, 19.02-->
<!--QuoteBegin-wise
@21.04.2005, 15.52
alle tider er lokal tid

sony usa - mandag 16. mai, kl. 1500. i culver city.
microsoft - mandag 16. mai, kl. 1930. i shrine auditorium, sentralt i LA
nintendo - tirsdag 17. mai, kl 0900. stedet er uvisst, nintendo har som regel pressekonferansene sine på kodak theatre i hollywood
sony europe - tirsdag 17. mai, kl 1200. sted uvisst.

Takk for infoen. Da blir det følgende tidspunkt norsk tid for de som har tenkt å følge E3-konferansene direkte via nettet:

Sony USA: Tirsdag 17.mai, kl. 00.00
Microsoft: Tirsdag 17.mai, kl. 04.30
Nintendo: Tirsdag 17.mai, kl. 18.00
Sony Europe: Tirsdag 17.mai, kl. 21.00

Praktisk nok har vel de fleste her hjemme fri den dagen...
209609​
[/b]


utrykket 17. mai, bursdag og julaften på engang har fått en ny betydning



:D :p
 
#50
Bare noen rykter, det ryktes at Microsoft sin keynote address vil bli streamet live på xbox.com. Blir nok en all-nighter natt til den store dagen, pokker.
 
#52
Wow, de har delt firkanten, sirkelen, x-en, òg trekanten i to!

Lurer på hva de mener med dette? Men så er det jo en PS reklame.
 
#54
Tror de refererer til rompa bak... :)
 
Topp