EA løy for oss

Ja fy faen M$$$ ass, håper de dør og brenner i helvete!!!!!.
[/b]
Hmm.... SNK eller Treasure trenger ikke å lyve angående grafikk. De få fansene deres kjøper spillene deres no matter what. De kan til og med bruke sprites fra 1992 uten å få anmerkning i boka. Ikke det at mainstream hadde brydd seg noe om en pressemelding fra SNK eller Treasure. Rart det der.... Hvorfor bryr alle seg om hva EA sier? Møøø.

Novastrum

Feminist-elitist
Activision tar kaka med den prerendra demoen av Call of Duty 2 de sender på TV om dagen. Folk som ikke har peiling må jo tro at det er realtime. EA er horer de og. Det siste skikkelig bra spillet de publiserte var sannsynligvis Little Big Adventure. :)

SHDR

Gullmedlem
Det er jo en viss sjanse for at jeg er homo, men såvidt jeg kan huske ble Little Big Adventure utviklet av franske Adeline, og utgitt av Infogrames, bedre kjent i disse dager som eieren av blant annet Hercules-Guillemot og Atari. Det er godt mulig EA gav det ut i USA, dog. Det kan forklare hvorfor det ble hetende Relentless: Twinsen's Adventure. That's right, kids! Electronic Arts har dealet i dårlig undertitler siden 1996!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg har en EA Classics-utgave av Little Big Adventure, kjøpt i Oslo da jeg var i mine tidlige tenår. Så med mindre spillet byttet europeisk utgiver mellom fullprisrelease og budgetrelease så var det EA som gav det ut også her på berget.

Det eneste jeg pleier å kjøpe av EA, er vel FIFA spillene. Men de siste årene er det vel Pro Evolution Soccer som har vært de beste fotball spillene. Men hater at det er et sånt drittfirma som har 20% av spillmarkedet.

Det eneste jeg pleier å kjøpe av EA, er vel FIFA spillene. Men de siste årene er det vel Pro Evolution Soccer som har vært de beste fotball spillene. Men hater at det er et sånt drittfirma som har 20% av spillmarkedet.
[/b]
Faktisk 25% av spillemarkedet. :(

Det har blitt "in" å klage på EA tydeligvis. Hvis folk ikke liker EA spill, ikke kjøp EA spill. Er ikke verre enn det. Er ikke overthrilled over at EA sitter på alle FIFA lisensen når jeg vet at PES serien kunne brukt den i sine glimrende spill. Men er det så viktig ? Nei, jeg holder meg til PES uansett.

Alle de store firmaene som svelger de små blir alltid hatet. Bare se på Microsoft :p Det er en spis eller bli spist type buisness. Hvis Activision eller Ubisoft var like store så ville man fått høre klageropene uansett.

Oi...

Det har altså kommet til dette. EA fikser og trickser med videoen av Madden'06 til 360, og MS blir anklaget for å betale EA til å gjøre dette...

Joda, sikkert... Dette går inn i rekken med konspirasjonsteoerier som bare Michael Moore klarer å snekre sammen.

Personlig har jeg ingenting imot MS, heller tvert imot, helt siden releasen av Xbox har det flommet over av MS-haters som kommer med den ene ville teorien etter den andre. Alikevel pusher MS bransjen fremover ved å være der. Selvfølgelig kjøper de opp andre, det er jo sånn bedriftsverden fungerer for faen! Små firmaer med gode ideer blir kjøpt opp og videreutviklet av andre selskaper/investorer og på denne måten tjener mer penger. Det er kapitalens circle of life. Om det er entydig positivt? Selvsagt ikke, men mange spill ville aldri vært gitt ut hadde det ikke vært for MS og EA sin finansielle backing og marketing power.

En som har forstått det ihvertfall ;)

Uansett, jeg forstår at folk liker lite at mange av spillene har blitt en franschise som feks FIFA, Medal of honor, Need for speed, SSX + en rekke andre spill. Men sånn er det nå bare. Enkelte spill som har blitt slagere vil de prøve å fornye selv om det får motsatt effekt i mange tilfeller.

Sportsspillene kunne de gitt ut updates til i form av downloads. Men da forutsetter at du har internett og at de som har laget konsollen har gjort dette så enkelt så mulig for utviklerene å få til. Men de vil selvfølgelig ha mer penger for å ha lagt mer arbeid i dette. Da må man ty til VISA kort eller eventuelt slik som Microsoft har gjort det, selge kort med forhåndsbetalt kreditt.

Men alt dette her kan gjøre det hele mer forvirrende for en gjennomsnitts spiller. En som vil ha alt klart, bang klask. No stress.
Selvsagt blir det noe annet for en som er vant til å cruise på nett, hente ned musikk, film, updates og whatnot. De har ikke råd til å ta utgangspunkt i at alle er relativt pc vante.

Jeg vil heller ha nye updates fremfor addon disker. Men det betyr ikke at mannen i gata vil det samme. Og det er ingen hemmelighet at de store selskapene vil nå mannen i gata, ikke den nerdete asosiale gutten som er kjent i bits og bytes jungelen.

Derfor ender man opp med nye versjoner av det samme gamle som har gått igjennom en liten makeup. Pluss mer penger i kassa :p

EA utga spillet i Europa, mens Activision utga spillet i statene. Så faktisk var det Activision som herjet med spillets sjarmerende navn.