EA puts the Eye in the Golden

#1
Why Save the World When You Can Rule It?
Going where no previous James Bond™ game has dared to tread, GoldenEye: Rogue Agent™ breaks all the rules. Transport to the dark side of the Bond universe to experience life as a high-rolling, cold-hearted villain.

As an aspiring 00 agent gone bad, you’re recruited by Auric Goldfinger in a ruthless war against Dr. No for control of the Bond underworld. A brutal encounter with Dr. No costs you an eye, but Goldfinger’s technicians replace it with a gold-hued, synthetic eye, earning you the name ‘GoldenEye’. With the ability to customize and upgrade your villain persona, wreak havoc as you make your unrelenting rise through the ranks.

On globe-spanning missions of vengeance and demolition, cross paths with such infamous allies and enemies as Oddjob, Scaramanga, Xenia Onatopp, and of course, Pussy Galore.

Villains rule in GoldenEye: Rogue Agent.

Key Features


Your upgradeable synthetic eye introduces new methods of mayhem as you rise through the ranks of villainy.
 
E.V.I.L. AI engine motivates enemies to react intelligently to your actions and their surroundings to make every shootout more believable, intense, and unpredictable.
 
GoldenEye: Rogue Agent integrates single-player, multiplayer split-screen, and online gameplay for the PlayStation®2 computer entertainment system across all game modes.
 
Featured game modes include story-based campaign missions, deathmatch style simulator trials, and objective-based team war games.
 
Fight with and against legendary villains and Bond girls such as Oddjob, Dr. No, Goldfinger, Pussy Galore, and Xenia Onatopp.
 
Travel to famous and original Bond locations from the mountains of Switzerland to the streets of Hong Kong and from Fort Knox to Dr. No’s Crab Key lair in the Caribbean.
 
Production design by Academy Award winning Sir Ken Adam, visionary creator for the look of the Bond film universe.
 
Character models from Rene Morel (Final Fantasy film) and wardrobe designed by Kym Barrett (Matrix films, Titan A.E.).
 
#3
Der er jeg helt enig med Shigsyfreak. Jeg ser frem til å få kunne prøve noe nytt, istedet for å spille som Bond om og om igjen.

Men å bruke GoldenEye som tittel blir feil. Kun et kjipt salgstriks.
 

SHDR

Gullmedlem
#4
Husk at det forrige Bond-spillet, Everything or Nothing, hadde vel så interessante ting gående for seg. På papiret.

Dette kan fint bli bra, men et par punkter som gjør at jeg stiller meg tvilende:

* E.V.I.L. AI engine. - Har vi ikke hørt om disse geniale AI-motorene før? Hvordan pleier det å ende opp?

* Fight with and against legendary villains and Bond girls such as Oddjob, Dr. No, Goldfinger, Pussy Galore, and Xenia Onatopp. - Oi. Disse hører absolutt ikke sammen! Hvorfor er de i samme spill?!

* Character models from Rene Morel (Final Fantasy film) and wardrobe designed by Kym Barrett (Matrix films, Titan A.E.). - Hm. Sikkert dyktige mennesker, men det er da ganske mange utrolig dyktige modellører og designere der ute uten at vi kjenner navnet på dem? Jeg tror ikke dette er noe vinnende salgsargument. Det bidrar bare til å sette høye forventninger. Husk: dette er PS2. Modellene *BLIR* ikke spesielt bra.

Men joda, skal innrømme at jeg ble positivt overrasket over hva EA ville gjøre med spillet. Men hvorfor skulle de finne på en half-arsed fanart-aktig historie for å bruke GoldenEye-navnet? Det lukter melking lang vei, og det har det gjort siden første gangen vi så spillet.
 
#5
* Fight with and against legendary villains and Bond girls such as Oddjob, Dr. No, Goldfinger, Pussy Galore, and Xenia Onatopp. - Oi. Disse hører absolutt ikke sammen! Hvorfor er de i samme spill?!
Jeg så et intervju med en av utviklerne på Gamespot. Han hadde en ganske god forklaring på dette. Han mener at Bond-universet er et tidløst univers, og at det egentlig ikke er meningen at det skal være 50 år mellom Dr. No og Die another day.
Derfor putter de alle disse Bond-skurkene inn i dette spillet siden de i teorien alle har levd omtrent sammtidig. Hvis det var dette du mente da.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Opprinnelig skrevet av Shadar@27.07.2004, 15.27
Husk at det forrige Bond-spillet, Everything or Nothing, hadde vel så interessante ting gående for seg. På papiret.

Dette kan fint bli bra, men et par punkter som gjør at jeg stiller meg tvilende:

* E.V.I.L. AI engine. - Har vi ikke hørt om disse geniale AI-motorene før? Hvordan pleier det å ende opp?
Akk. Bare de blir litt smartere enn botene i Battlefield-serien er vel alt bra, eller hva?

* Fight with and against legendary villains and Bond girls such as Oddjob, Dr. No, Goldfinger, Pussy Galore, and Xenia Onatopp. - Oi. Disse hører absolutt ikke sammen! Hvorfor er de i samme spill?
Præhæhæ!

Men joda, skal innrømme at jeg ble positivt overrasket over hva EA ville gjøre med spillet. Men hvorfor skulle de finne på en half-arsed fanart-aktig historie for å bruke GoldenEye-navnet? Det lukter melking lang vei, og det har det gjort siden første gangen vi så spillet.
79542​
Vel... Det ER EA da.
 
#8
* E.V.I.L. AI engine. - Har vi ikke hørt om disse geniale AI-motorene før? Hvordan pleier det å ende opp?



he he it's funny beacuse it's true