EA Stupid PEOPLE!

#82
Opprinnelig skrevet av Shigsy@23.03.2005, 23.44
De får vel svi for all møkka de har gitt ut de siste fem-ti årene. Selv de aller verste mainstream gamerne og de aller sykeste sportsfanatikerne må vel bli lei av å kjøpe det samme spillet hvert år...
195014​
Kunne ikke vært mer enig. :mad:
 

Lodin

Der Waaaah
#83
EA president Larry Probst also acknowledged sales of competitive titles, including "Half-Life 2" and "Grand Theft Auto: San Andreas" have cut into sales. "World of Warcraft," a massively multiplayer game from powerhouse developer Blizzard, he said "has had an impact on everyone in the industry."

"Everybody in the industry has been surprised with 'World of Warcraft,'" he said. "I can tell you from firsthand observation that there are people who haven't played games in years who are now spending 15 to 20 hours a week playing 'World of Warcraft'."
WHÆÆ HÆÆÆ! Alle de andre dummingene sin skyld!
http://money.cnn.com/2005/03/21/technology....reut/index.htm
 
#85
Opprinnelig skrevet av Aperatt@28.03.2005, 20.19
EA var legde bedre spill før de skiftet logo  :mad:
197223​
aha... Jeg tror det ligger en sammenheng her...

Hvis de bytter tilbake til den gamle logoen så kanskje begynner de å mekke gode spill?
 
#87
Jeg syns EA lager flest spill som er basert på filmer, få inn den mer kreative siden. Ikke at de bare har dårlige spill men.
 
#91
EA gjore ikke noe innsats for Oddworld Inhabitants! :grine:


Folkene bak Oddworld-serien har stengt utviklerstudioet sitt og bestemt seg for å søke lykken andre steder.


I et intervju med The Hollywood Reporter fortalte sjefen for Oddworld Inhabitants, Lorne Lanning, at selskapet allerede har lagt ned utviklerstudioet sitt. De fleste av studioets ansatte har blitt flyttet til området rundt San Fransisco, hvor selskapet nå vil fokusere på animerte filmer og TV-prosjekter.

Lanning sier at etter hvert som tiden har gått, har fokuset i spillindustrien skiftet mer og mer over på trygge titler, og de mektige utgiverne ser ut til å være uinteresserte i innovasjon. Dermed blir det vanskeligere og vanskeligere å overleve for uavhengige utviklere med en visjon om å lage spennende og nytenkende spill.

Dessuten klager Lanning over den mest utbredde finansieringsmodellen i spillindustrien, hvor det er de store utgiverne som betaler for utviklingen, produksjonen og markedsføringen av spillene. Han mener denne modellen gir utgiverne for mye makt i forhold til hva slags spill som blir utviklet og hvordan utvikles, noe han er langt fra alene om å mene.

Lorne Lanning er også skuffet over Electronic Arts, som han mener ikke gjorde nok for å promotere Oddworld Inhabitants nyeste spill, Stranger's Wrath. Spillet fikk generelt god kritikk, men gjorde det dårlig i butikkene. Han hevder at EA droppet markedsføringen av spillet fordi de ikke fikk PS2-versjonen sin til å fungere, og at de ikke er interessert i å markedsføre spill som ikke kommer til flere plattformer.


Gamer