Egen seksjon for WOW?

#1
Under Fordyptnings tråden så burde WOW få en egen plass synes jeg. Det er så mange tråder ang spillet slik at folk som vil sjekke andre ting en WOW under den tråden kan fort bli litt irriterte eller forvirra over alle WOW trådene.

Vet ikke om dette er noe folket her vil ha jeg. Bare en tanke jeg fikk.. :blunk:
 
#2
Rollespillseksjonen holder vel foreløpig, men det kunne være noe å tenke på.
Cs klanen har jo egen seksjon, og den er på langt nær så aktiv :rulleøyne:
 
#3
Ja, CS-klan seksjonen er skjult, men den må jo være skjult for andre klaner. Makan til drittargument.
 
#4
Hvis CS-klanen har eget, burde WOW ha eget. Halo2-klanen hadde jo eget, og den ver ikke på langt når så aktiv som WOW.
 

Sancti

Terrorkatt
#5
...men så burde plutselig Final Fantasy også få eget, og Tekken få eget, og PSP få eget, og så skal plutselig alle ha et eget delforum.
Jeg er litt redd for at om WoW får en egen seksjon, så blir det liksom til at folk lager emner som handler om WoW bare for å ha flere WoW-emner, og så ender vi opp med ørten varianter av samme tema, som egentlig like godt kunne blitt samlet i én og samme tråd.
 
#6
Hmm...

VI kan skjule det for alle smo ikke er med i Guildet, og late som om ingenting har skjedd?

Men WOW tror jeg er det største topicet vi har om spill, så hvis det er noe som fortjener det, så er det WOW, og alle klanene har eget; CS og Halo2 hadde et.
 
#7
Egentlig er det mange diskusjoner som kan tas om WoW som ikke får plass i eget emne, lille venn (sannti).
Men når SG-ledelsen hater WoW ... :(
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Men det er jo fortsatt ikke umulig å lage disse emnene fordi om det ikke finnes en egen seksjon som heter WoW, lille venn.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.04.2005, 18.42
Men det er jo fortsatt ikke umulig å lage disse emnene fordi om det ikke finnes en egen seksjon som heter WoW, lille venn.
209144​
Problemet er at de andre i Rollespillseksjonen kanskje blir litt lei av å se emner om WoW, vet du, søta. :flau:
 
#11
Ja, gi wow en egen seksjon.
er jo ikke værre enn å ta den vekk igjen når all wow hysterien går over.


Edit: Avstemnig =D
 
#13
Baku: Her er det Hierarki som gjelder... vennen
 
#14
Hvorfor egen seksjon til WoW?

Da burde jo for eksempel FF, CS, Mario, Zelda, Tekken og en haug med andre spill få sin egen seksjon.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Det er jo en egen seksjon for rollespill, er ikke det nok da?
 
#17
gå inn i rollespill seksjonen å se hvor rote dte er der, skikkelig irriterende for folk som meg som er intetessert i rollespill men driter i wow.

går det ikke ann å lage en midlertidig sekson?
 

Sancti

Terrorkatt
#18
Jeg ser ærlig talt ikke det store problemet. Åpne seksjonen, trykk Ctrl+F og søk på det du leter etter. Det vil alltid ligge emner der som ikke er av interesse for alle uansett, og jeg skjønner ikke at det skal være noe stort problem å finne det man skal ha når man enkelt kan søke gjennom titlene.

Vi har forøvrig snakket om en egen MMOG-seksjon (som vil gå på alt som har med onlinespilling å gjøre), og da vil WoW havne under denne, mens "vanlige" rollespill fortsatt vil ligge i "rollespill". Det er enda ikke bestemt, men vi holder på å diskutere det nå. Hvis folk synes det er en dårlig idé, så si gjerne ifra.
 
#20
Jeg stemmer både ja og nei.

En egen seksjon trenger man vel egentlig ikke, men jeg begynner å bli temmlig lei at vi må diskutere alt fra ganking til hvor det er best å lvle i et emne, og jeg er også ganske møkklei av folk som klager over at man lager et nytt emne, "man kan jo snakke om ALT i et emne" ... <_<