Egen seksjon for WOW?

#21
Da blir det jo kjekkere organisert istedefor at WoW har kapret hele rollespills seksjonen-
 

SHDR

Gullmedlem
#22
Ord fra øvre hold: World of WarCraft får ikke noe eget forum, og det gjør heller ikke MMOG-er med det aller første. Det skal være mer enn bare én døgnflue innen den katagorien før vi setter opp noe forum til det. Dere har rollespill-seksjonen deres, som jeg egentlig har god lyst til å slette med hud og hår, så da kan dere prate om orker der inne inntil videre.

Er det virkelig så viktig at et forum har NAVNET på spillet som skal diskuteres? Det er virkelig ikke så vanskelig å trykke "New Topic" og lage seg et helt nytt, fint emne der du kan prate om akkurat hva du vil. Dere er bortskjemte, og samtlige av afrikansk opprinnelse!
 
#23
Nei. Det er bare Sannti som ikke lar oss lage nye emner ... ikke vær så u-heterofil nå, Shad.
 
#26
Jeje. Ikke noe WoW-forum. Hvem bryr seg? Ikke jeg iallfall. Slutt å vær homo sa jeg bare. :(

Sannti er negern her!
 
#27
Vi har et emne som er prioritert, som man kan snakke om alt som har med wow og gjøre i. Hva er vits i og spre det emne utover flere emner i en egen seksjon?

Nei til wow-forum. =D
 
#28
wow forum fins allerede, rollespill forumet har blitt til wow forum.

det vi trenger er ett nytt rollespillforum uten wow emner
 
#29
Klart man har behov for et eget WoW forum, slik at det åpner for sånne utrolig spennende og nyttige emner som "hvilken hudfarge har karakteren din" eller "hvor mange guilder har du vært med i?".

Ytterst nødvendig.
 

Sancti

Terrorkatt
#30
Shadar har talt, og sånn blir det.

Jeg har da ikke nektet noen å lage flere WoW-emner, og det må dere også bare gjøre, så lenge emnet har nogenlunde fornuftig tema. Slike emner som LocoLennon nevner vil vi ikke se, men det bør gå an å bruke sunn fornuft når man starter et nytt emne, og ikke være så veldig vanskelig å gjette seg til hva som er ok.
 
#31
Klart ironi er nødvendig når vi allerede har bekreftet for lenge siden at det ikke er vits med eget WoW-forum. Klart det er.

Ytterst nødvendig.

:(
 
#32
Opprinnelig skrevet av Sancti@02.05.2005, 17.39
Shadar har talt, og sånn blir det.

Jeg har da ikke nektet noen å lage flere WoW-emner, og det må dere også bare gjøre, så lenge emnet har nogenlunde fornuftig tema. Slike emner som LocoLennon nevner vil vi ikke se, men det bør gå an å bruke sunn fornuft når man starter et nytt emne, og ikke være så veldig vanskelig å gjette seg til hva som er ok.
214717​
Ikke altid, man får både kommenatarer fra medlemer og de som er høyere i rangen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#34
På toppen av det hele, finnes det ikke en hel haug WOW-fora allerede? Bl.a. det offisielle?
 
#35
huff, jeg driter egentlig i om det kommer noen egen wow-seksjon, bare alle wow emnene kommer seg vekk fra rollespill.
 
#36
Jeg driter også i om det kommer en egen FF-seksjon, bare at alle FF-emnene kommer seg vekk fra rollepill.

Du er et stort nek. getsomelevelsnoob.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Vanguard@02.05.2005, 19.56
På toppen av det hele, finnes det ikke en hel haug WOW-fora allerede? Bl.a. det offisielle?
214790​
Men hvis spillegal er interessert i å drive et forum, er det jo litt idiotisk å anbefalle andre fora.
 
#38
Det er her det geniale er vet du. Merker du ikke at det faktisk er ledelsen (Les: Shadar) som er verst på utdriting av nye medlemer? =D