C
johnb-> eivind^
johnb-> spille ?
eivind^> ja0k
eivind^> Vt?
johnb- Ok
@Crixpy> ØY
eivind^> Hvilken da?
@Crixpy> så det er derfor
@Crixpy> jaja, da fikk jeg en forklaring på det og.
@Crixpy> Da stryker jeg WH av lista..
eivind^> Vi skal spille 2on2
2 sekunder senere, er de på spillegal serveren.
De gjør alt de kan for å komme på samma lag. Det innebærer en del reconnecting.
Da Eivind er inne, og jhonb er ute, spør jeg hvorfor de er på VT. Da får jeg som svar at de ikke kan være det, siden mikrofonen til jhonb er ødelagt.
Sekundet senere, reconnecter eivind (ganske åpenbart at de gjør hva som helst for å komme på samma lag) og jhonb kommer inn. jeg spør han om micen hans fungere, og han svarer ja...over microfongreia i cs.
De kommer på samma lag til slutt, jeg stikker ut å snakker med Madsy om dette, og jeg permbanna de. Sytinga over irc er et faktum, så jeg ba de å snakke med Stiluz.
Hva synes dere vi skal gjøre.
johnb-> spille ?
eivind^> ja0k
eivind^> Vt?
johnb- Ok
@Crixpy> ØY
eivind^> Hvilken da?
@Crixpy> så det er derfor
@Crixpy> jaja, da fikk jeg en forklaring på det og.
@Crixpy> Da stryker jeg WH av lista..
eivind^> Vi skal spille 2on2

2 sekunder senere, er de på spillegal serveren.
De gjør alt de kan for å komme på samma lag. Det innebærer en del reconnecting.
Da Eivind er inne, og jhonb er ute, spør jeg hvorfor de er på VT. Da får jeg som svar at de ikke kan være det, siden mikrofonen til jhonb er ødelagt.
Sekundet senere, reconnecter eivind (ganske åpenbart at de gjør hva som helst for å komme på samma lag) og jhonb kommer inn. jeg spør han om micen hans fungere, og han svarer ja...over microfongreia i cs.
De kommer på samma lag til slutt, jeg stikker ut å snakker med Madsy om dette, og jeg permbanna de. Sytinga over irc er et faktum, så jeg ba de å snakke med Stiluz.
Hva synes dere vi skal gjøre.