Eivind og jhonb

C

Crizpy

Gjest
#1
johnb-> eivind^
johnb-> spille ?
eivind^> ja0k
eivind^> Vt?
johnb- Ok
@Crixpy> ØY
eivind^> Hvilken da?
@Crixpy> så det er derfor
@Crixpy> jaja, da fikk jeg en forklaring på det og.
@Crixpy> Da stryker jeg WH av lista..
eivind^> Vi skal spille 2on2 >_<


2 sekunder senere, er de på spillegal serveren.
De gjør alt de kan for å komme på samma lag. Det innebærer en del reconnecting.
Da Eivind er inne, og jhonb er ute, spør jeg hvorfor de er på VT. Da får jeg som svar at de ikke kan være det, siden mikrofonen til jhonb er ødelagt.
Sekundet senere, reconnecter eivind (ganske åpenbart at de gjør hva som helst for å komme på samma lag) og jhonb kommer inn. jeg spør han om micen hans fungere, og han svarer ja...over microfongreia i cs.

De kommer på samma lag til slutt, jeg stikker ut å snakker med Madsy om dette, og jeg permbanna de. Sytinga over irc er et faktum, så jeg ba de å snakke med Stiluz.

Hva synes dere vi skal gjøre.
 
#4
Alle hadde jo blånekta på det, for det finnes aldri noen bevis på at noen bruker vt. Ingen som er 100 % sikker på det.
 
#5
Det hele starter med at johnb spør meg, eivind, om å spille over irc. Vi har en 2on2 clan og det var 2on2 vi skulle spille. Jeg svarer da ja, og vi går inn på den faste Ventrilo-serveren vår. Jeg ser da at Johnb sin mic lyser grønt, men hører ingenting, jeg antar da at micen hans ikke fungerer, og siden jeg ikke hadde så lyst til å spille igrunn, sier jeg at vi tar det en annen gang (over msn). Jeg ser samtidig at Musa skriver til Crizpy ”Spille eller?” og han svarer ja, og de går på SG serveren. Så skriver john litt senere ”Jeg går inn på serveren jeg eivind” (Hvorfor kunne han forresten ikke ha sagt det på VT!?), jeg går også inn og spiller mot Crizpy og Musa. John er på spectator og får ikke joinet. Jeg vet ikke hvorfor. Så legger min CS seg ned i oppgavelinja, og jeg må lukke programmet og starte på nytt, de tar dette som en reconnect tydeligvis. Så ender det med at alle er på samme lag (meg, musa, crizpy og john), etter hvert så quiter alle CTene, så da skriver jeg retry i kommandolinjen, og joiner CT. Det samme gjorde john (Legger ikke skjul på at john og meg selv er venner og derfor liker å spille sammen, er det noe galt ved det?).

Vi spiller så noen runder og vips, noen minutter senere er vi banna. Jeg ser helst at alle opplysninger som kommer ut blir sjekket med meg, om det er en ting vi fortjener er en demokratisk og objektiv vurdering.

Jeg synes også det er viktig å få med at jeg, og johnb er personer som har spilt CS lenge, faktisk siden 1999. Johnb har også vært i en av norges toppklaner. Jeg synes derfor det er urimelig å bli behandlet som om man nettop har startet å spille CS, vi har erfaring og vi vet begge to hva begrepet ghosting betyr og hvor ille det er å bli utsatt for det. I tilegg vil jeg at dere skal få med dere at tidspunktene i Crizpy sin post (2 sekunder senere) var 8 minutter i virkeligheten. Og enda en ting, hvordan i all verden skal man finne ut om noen ghoster om man ikke kan vite om man faktisk er på VT, eller at det oppstår WallHack lignende situasjoner ? Det vil jeg gjerne ha et svar på.
Vel, fra Crizpys synspunkt, virker det unektelig som om de har jukset. Fra eivind & co sin side virker det som om de a) enten sier sannheten, som passer inn i bildet etter hva Crizpy har sagt b) De har sett Crizpys innlegg før de sendte meg dette, og kan ha fått det til å se ut som de sier sannheten.
 
#6
Vet ikke helt hvorfor dere tar det så alvorlig å snakke over VT imens man spiller. For meg er det egentlig helt ok siden man blir fortere ferdig med rundene. Puplic skal gå fort og være gøyalt. Det er _IKKE_ gøy å campe inne med gislene på cs_maps si "asså, ct må jo komme til oss".
Det er helt feil puplic innstilling spør du meg. MEN, hva med å sette forcechasecam 1 (tror jeg). Slik at du kun speccer laget du er under når en er død, ikke alle spillerne som det er nå.
 
C

Crizpy

Gjest
#7
Hvordan ser du på å bli ergelig pga. at terroristene camper med gislene, som resultere i at en viss person bytter bane, for så forlate spillet?
 
#8
Bra setning. Det stemmer, jeg bytta bane fra cs_milita til de_nuke visst. Dessuten så ville folket det, bortsett fra de som campa inne hele tia. Problemet er ikke at folk camper, men når det går 2 min med bare camping så blir ihvertfall jeg og mange andre drittlei. Jeg forlot spillet pga jeg hadde et ærend.

Vi trenger å fikse voten. Dvs. er det 60% som stemmer ja så byttes det map, kicke en spiller. Nå ligger det på 80-90% som nesten er umulig å få igjennom.
 
#9
Jeg er enig med Epz.. Bryr meg ikke om at folk bruker VT. Forcecam er også et must.

Og admin bør helst spørre spillerne om mapchange først, men ingen big deal spørr du meg
 
C

Crizpy

Gjest
#10
Opprinnelig skrevet av Epzilon@17.02.2005, 22.31
Bra setning. Det stemmer, jeg bytta bane fra cs_milita til de_nuke visst. Dessuten så ville folket det, bortsett fra de som campa inne hele tia. Problemet er ikke at folk camper, men når det går 2 min med bare camping så blir ihvertfall jeg og mange andre drittlei. Jeg forlot spillet pga jeg hadde et ærend.
179027​
Nåja...det var jo bare du og musa som krangla da.
 
C

Crizpy

Gjest
#12
Han skulle egentlig ikke ha det, men siden han allerede har det, ble han admin...Everybody wins
 
#13
Godt å vite at verden fortsatt fungerer lizzm.
 
#17
Jeg liker ikke noe som gir spillere fordeler. Når to spillere på hvert sitt lag bruker VT, så er det sett fra min side en klar bangrunn. Man kan gi utrolig mye info til motparten både som spiller og som flyby-ghost. Det er like urettferdig som wallhack.
 
#20
Climb er kos - helt til man detter ned for 'nte gang. :D

Uans, jeg foreslår av vi fjerner bannen på de to folka, de har vært banna lenge nok nå, så har de en advarsel. Neste gang blir det på permban. Skal vi si det sånn?

*løpe til NWN*