Electronic Arts

epp

firm and correct
#21
Jeg kan ikke huske sist gang EA lagde et bra spill.. har de gjort det overhodet?
NFSHP hadde noe for seg, men leverte ikke. Noen nevner C&C serien her, men alle husker vel at EA kjøpte opp Westwood Studios :/
Er det et spill/serie jeg virkelig har fått opp i vrangstrupen så er det FIFA/NHL/NFL.. same shit new wrapping. Testet EURO2004 forleden på Xbox, spillet hakker! er det mulig? får inntrykket at folka på EA driter i spillerne for det "selger uansett", det er bare å kjøre en heftig kampanje.. and the fools will follow (mye norsk/engelsk omhverandre her urk..).
 
#22
SSX3 er og blir et godt spill av EA..
NFSU var også bra, og goldeneye til N64 er sinnsykt bra!

Alle spillene som Jani nevner er også bra..
Ikke noe poeng å si at EA bare lager crap, for det er jo folk som kjøper det, og da kan det ikke suge sååååååååååååå surt!
 
#24
Opprinnelig skrevet av Logan@01.06.2004, 18.31
SSX3 er og blir et godt spill av EA..
NFSU var også bra, og goldeneye til N64 er sinnsykt bra!

Alle spillene som Jani nevner er også bra..
Ikke noe poeng å si at EA bare lager crap, for det er jo folk som kjøper det, og da kan det ikke suge sååååååååååååå surt!
Nå kommer ikke Golden eye fra EA da, men Rare. <_<
 
#25
Opprinnelig skrevet av Freeman+24.05.2004, 09.45-->
<!--QuoteBegin-Jani
@23.05.2004, 22.25
Lord of the Rings: Return of the King (forøvrig eneste filmbaserte spill jeg har likt, som jeg kan huske)

Gjør deg selv en tjeneste og test Goldeneye 007 til N64... [/b]
Gjør deg selv en tjeneste, og sjekk redigeringen min noen minutter etter den posten,.

;)