Elite Beat Agents (DS)

#1
Som sikkert noen vet, så er dette den amerikanske (og europeiske?) versjonen av Osu! Tatakae! Ouendan, men med tanke på at det nå er engelsk tekst og låter, så kan man på mange måter også kalle det en oppfølger. Utgivelsesdatoen er 6. november i Nord-Amerika.

Informasjon, inntrykk, bilder og filmer fra spillet kan ses her!

Box Art!

Bilder


Dette blir utvilsomt et av årets høydepunkter for min del, i hvert fall på DS. Osu! Tatakae! Ouendan er så langt mitt favoritt-spill på DS, og forhåpentligvis blir Elite Beat Agents (for en herlig tittel B) ) like sprøtt som det. Like uforståelig blir det nok ikke, da jeg faktisk vil forstå teksten i den amerikanske versjonen, men det vil nok bare øke den sprø og herlige opplevelsen.
 
#2
En annen ting å kanskje vurdere er den japanske versjonen av oppfølgeren. Denne har engrish/japanese language option. :w00t:

Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All

Edit: Se der ja var man litt for trøtt og hjernen fulgte ikke helt med.
 
#3
Hva har «Gyakuten Saiban 2 / Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All» med «Osu! Tatakae! Ouendan / Elite Beat Agents» å gjøre? Altså, hvis det finnes/kommer en japansk oppfølger til Osu! Tatakae! Ouendan, så skrik det ut, men du linket altså til «Gyakuten Saiban 2 / Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All», og jeg ser ikke helt sammenhengen med de spillene ...?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Er litt spent på musikken i denne utgaven (jeg regner med den er kraftig tilpasset et vestlig publikum). At låtene i seg selv er så tøffe er halve gleden med O!T!O!

--

Ooh, det har Highway Star.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Er det bare jeg som syns det er en smule ironisk at de valgte å ikke slippe orginalen fordi den var for japansk, men istedet satte noen japanere som tydeligvis vet nada om vestlig kultur til å gi oss en mer tilpassa versjon? Aner ikke hva som foregikk i de filmene på IGN, men særlig amerikansk så det ikke ut til å være.
Uansett ser det og dritartig ut så det skal plukkes opp.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Kjapp innføring: Et av målene i O!T!O! er å berge restauranten til en fyr som sliter med at katta tisser på kjøkkenet. Dette gjør man ved å holde takten til en sang. Logisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Man hjelper også en hest med å fakke en ransmann. Ved å holde takten til en sang.
 
#8
og den mest effektive måten å bygge slankepyramider på, er gjennom musikken (og et par heftige magedanser).
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Noen nerder sammenligner spilla og kommer fram til at de i grunn er veldig like.

EDIT: Fra Matlock på SA kommer hva som ser ut til å være den endelige playlista. :wth:
SITAT
1. Walkie Talkie Man - Steriogram (video)
2. ABC - Jackson Five (video)
3. Sk8er Boi - Avril Lavigne (video)
4. I Was Born to Love You - Queen (video)
5. Rock This Town - Stray Cats (video)
6. Highway Star - Deep Purple (video)
7. Y.M.C.A. - Village People (video)
8. September - Earth, Wind and Fire (video)
9. Canned Heat - Jamiroquai (video)
10. Material Girl - Madonna (video)
11. La La - Ashlee Simpson (video)
12. You're the Inspiration - Chicago (video)
13. Survivor - Destiny's Child (video)
14. Without a Fight - Hoobastank (video)
15. Believe - Cher (video)
16. Let's Dance - David Bowie (video)
17. Jumpin Jack Flash - Rolling Stones (video)
18. Makes No Difference - Sum 41 (video)
19. The Anthem - Good Charlotte (video)[/b]
Mildt sagt en eklektisk blanding av :sikle: (Queen, Jamiroquai, Bowie og Village People) og <_< (Ashlee Simpson, Hoobastank, Sum 41 og Good Charlotte.)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Og selvfølgelig en liten dæsj :elsk: - jeg sikter til selvfølgelig til Avril Lavigne. Er nok mye det samme som i den japanske versjonen, nemlig at det skal være stappet med poppete, catchy melodier. Sånn sett skulle jeg nesten mene de har lykkes.