Som sikkert noen vet, så er dette den amerikanske (og europeiske?) versjonen av Osu! Tatakae! Ouendan, men med tanke på at det nå er engelsk tekst og låter, så kan man på mange måter også kalle det en oppfølger. Utgivelsesdatoen er 6. november i Nord-Amerika.
Informasjon, inntrykk, bilder og filmer fra spillet kan ses her!
Box Art!
Bilder
Dette blir utvilsomt et av årets høydepunkter for min del, i hvert fall på DS. Osu! Tatakae! Ouendan er så langt mitt favoritt-spill på DS, og forhåpentligvis blir Elite Beat Agents (for en herlig tittel B) ) like sprøtt som det. Like uforståelig blir det nok ikke, da jeg faktisk vil forstå teksten i den amerikanske versjonen, men det vil nok bare øke den sprø og herlige opplevelsen.
Informasjon, inntrykk, bilder og filmer fra spillet kan ses her!
Box Art!
Bilder

Dette blir utvilsomt et av årets høydepunkter for min del, i hvert fall på DS. Osu! Tatakae! Ouendan er så langt mitt favoritt-spill på DS, og forhåpentligvis blir Elite Beat Agents (for en herlig tittel B) ) like sprøtt som det. Like uforståelig blir det nok ikke, da jeg faktisk vil forstå teksten i den amerikanske versjonen, men det vil nok bare øke den sprø og herlige opplevelsen.