Emnet for de utdaterte

#1
Som mange av dere kanskje har lagt merke til, eller kanskje ikke, så har jeg vært mye, og lenge borte fra spillegal den siste tiden. Dette har sine logiske grunner med jobb, dame og familie som stjeler omtrent hvert ledige minutt som måtte oppstå utover dagene.
Dette skal det bli en brå slutt på, for jeg skal hamstre SPILL! =D

I min inaktive periode, har jeg funnet ut at kunnskap må vedlikeholdes, så da er det vel bare en plass som gjelder om man vil ha et kort referat om de beste spilla som har kommet de siste mensperiodene, eller bare tittel om det er bedre.

Spill som GT4 er jeg oppmerksom på. MGS3 har jeg kjøpt, ResEvil4 har jeg geschaft, men hva mer!?
Det var en buttload med spill jeg skulle ha til PC, men ikke pokker om jeg husker noen av dem nå lenger.

Desired games: Alt mellom himmel og jord.

Så om noen gidder, eller har lyst, eller kanskje til og med begge deler, så er dette det rette emnet til å skryte på seg kunnskapshorete viten om spilleåret mid 2005.

God sommerferie til de av dere som har det! Jeg har bare skulkesjuka i dag :blunk: Tror kanskje jeg kan kjenne at jeg muligens har littebittegrann hodepine om jeg rister det hardt et par minutter. Tror jeg avstår, blei svimmel...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Så du leter etter spill? Etter de spillene du nevnte så kan jeg gjette at du dyrker en PS2 og en GC, så anbefalte spill er:

GC - Tales of Symphonia
PS2 - God of War

Det var to fine spill jeg tenkte at jeg kunne nevne for deg.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
På PC fronten finnes jo alltid Half Life 2, Doom 3 og Far Cry, de tre beste FPSene fra i fjor. Hvis RPG er mer din ting bør du ta en titt på Vampire: Bloodlines og Temple of Elemental Evil, begge fra nå avdøde Troika.
Årets beste platformspill er ikke kommet til Europa ennå da, men Psychonauts skal dukke opp til PC, PS2 og Burk en gang i løpet av året. Importer det fra statene hvis du har sjangsen.
Ellers er jo også GTA:SA ute til de tre største og det er jo sinnsvakt bra.
 
#4
Du må for all del ikke glemme Battlefield 2 som kom forrige uke. Makan til fett online spill skal du lete lenge etter. Ellers så er det jo FEAR som kommer litt etter sommeren hvis du smører deg med litt tålmodighet. :)
 
#5
Battlefield 2 er jo nytt og mektig shizzle ©
Tekken 5 har jo også kommet ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Man bør kanskje si ifra at Battlefield 2 kun er for de som liker å spille på nett. Er man ensom bør man heller kjøpe noe annet.

Og så kan jeg såklart ikke la sjansen gå fra meg til å pimpe Darwinia, som rett og slett er det beste spillet jeg noensinne har lagt klørne i. Det kan såklart bare være meg, men for meg er det spillet Messias.
Nesten.
 
#7
Jeg ville nå zi at Deus Ex pwner dah!
Du finner det garantert veldig billig et eller annet forlatt sted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Nå er vel ikke akkurat Deus Ex nytt, men ja - det er også et framifrå spill.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#9
World of Warcraft

Det eneste du behøver. Og... Ja... Det beste der ute nå om dagen, ikke kom med; "Men jeg hater MMORPG'er"... Nei, WOW er for alle og en, og dersom du har mye tid å drepe; Så hvorfor ikke derpe den i en tilstand av avhengighet? Tiden kommer til å fly, mens du samler sammen virituell streetcred. Du kommer til å dra på byen med dobbelt så stor selvtillit, fordi du nettopp levelet opp til 40.

Alt er en virituell illusjon. Og det er herlig, faktisk så gir det deg klare mål og klar reward. Og det er vanskelig å bli lei.
 

SHDR

Gullmedlem
#11
Prince of Persia: Sands of Time. Begynner å bli halvannet år gammelt, men det er fortsatt rent gull. God of War er mer recent, men fullstendig nødvendig. Mer sofistikert slåssing enn PoP, men PoP vinner på fantastisk plattforming.

Dette var ikke så lett.

*Titter i spillhylla*

Metroid Prime 2, Haunting Grounds, Devil May Cry 3, F-Zero GX ... Gode tips.
 
#12
Guild Wars er et fint online spill, som ikke har noen månedsavgift.
 
#13
Man må ikke glemme Knights of the old Republic 2, også har Conker Live and Reloaded kommet til Xbox da. Knall god humor.